25.02.2016

[4] Nowe posty

Post pojawił się z opóźnieniem, ponieważ blogspot nie opublikował go automatycznie.

Fantastyka
Alfa
fantasy
autor: Neva

03. Rytuał
— Dzięki mocy, którą posiadłam w twoim imieniu, naznaczam cię jako Betę. Służ swojemu stadu, Biała Noreen.
Po tych słowach wbiła sztylet w mój brzuch, a ja wydałam z siebie najprawdziwszy skowyt. Czułam niesamowitą wściekłość, więc zaczęłam szarpać linami, żeby się wydostać. Z moimi zębami było coś zdecydowanie nie w porządku. Miałam ochotę zatopić je w ciele Sereny, rozerwać ją na kawałki.
Spokój, Noreen, rozkazałam sobie w myślach. Przestałam się szarpać i próbowałam opanować przyspieszony oddech. Leżałam na kamiennym stole, a wszystkie negatywne uczucia zaczęły ze mnie ulatywać.
— Niesamowite.
Nie wiedziałam, do kogo należał ten głos. Nie interesowało mnie to. Wewnątrz siebie czułam jakieś stworzenie, które było niesamowicie zadowolone. Ja też byłam zadowolona. Podświadomie chciałam tego, co się stało. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Netka Sidereum Graphics