23.05.2016

[37] Nowe posty

Przypominamy o  możliwości nominowania blogów z majowych aktualizacji!

Aby przenieść się na bloga, kliknij w obrazek.

FanFiction
Mrok
Gwiazdy i fani
Autor: Lex May

Chapter 6
Takiego obrotu sprawy się nie spodziewałam. Przyspieszamy, żeby nie zgubić go z oczu. Zielonooki jest niezwykle szybki. Zbacza z chodnika przy głównej drodze, by wbiec w jakąś boczną uliczkę. Moja rudowłosa przyjaciółka dość szybko odpada, ponieważ ma słabą kondycję. Ja niestety też odczuwam spadek sił. Blondyn jak gdyby nigdy nic biegnie dalej, a nawet jeszcze przyspiesza. Wbiega w kolejną boczną uliczkę. Prawie nie czuję tchu, jednak nadal staram się go dogonić. Mój wysiłek okazuje się daremny. Wbiegając w tą samą uliczkę przy jednym z bloków, za którą zniknął chłopak, czekało mnie rozczarowanie. On jakby rozpłynął się w powietrzu. Przebiegam całą uliczkę rozglądając się dookoła licząc, iż gdzieś się ukrywa. Na końcu uliczki docieram jedynie do ślepego zaułka. Zostaje jeszcze jedna możliwa opcja, czyli skręcić w prawo. Ta droga dociera do głównej ulicy. Nigdzie nie zauważam jednak nieznajomego. Opieram dłonie na kolanach chcąc złapać oddech. Nie mam pojęcia, gdzie ten chłopak się podziewa.
— I jak, znalazłaś go? — po chwili słyszę głos Catii.
— Nie. On po prostu zniknął.

Fantastyka

 Life of Shinigami
Fantasy
Autor: Emelia DSE

6. Księgi nie kłamią
Drogę zastąpił im mężczyzna w okularach kujonkach. Był ubrany w nieco za dużą koszulkę z logiem Metalliki, wąskie czarne spodnie i znoszone białe adidasy. Czarne włosy wymykały się niesfornie spod czapki z napisem „KEEP CALM AND DIE”.
— Kogóż to moje piękne oczy widzą? Prymus shinigami Nicodemus Vilnius zaszczycił nas swoją obecnością! — krzyknął, uśmiechając się promiennie. Kilku Żniwiarzy przy stołach w holu spojrzało na niego krzywo, ale mężczyzna nie zwrócił na to uwagi.
— Cześć — odpowiedział Nicodem. — Ann, pozwól, że przedstawię ci tego dziwaka.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Netka Sidereum Graphics