29.09.2017

[219] Nowe blogi


Aby przejść na bloga, kliknij w obrazek

Zerwana Więź
http://severed-bond.blogspot.com/

Fan Fiction ---> Harry Potter ---> Czasy Harry'ego Pottera | trwające | Ginny Kurogane
Anna Maja Beltz dowiaduje się o ucieczce masowego mordercy Syriusza Blacka. Wkrótce dochodzi do ich spotkania, które uruchomi lawinę nieoczekiwanych zdarzeń i słodko-gorzkich wspomnień.

 Danger is a beautiful thing when it is purposefully sought out.

http://dangerous-sought-out.blogspot.com/

Fan Fiction ---> Anime&Manga | trwające | Shayen

  Jedynym, co mnie najbardziej przerażało to to, że na samym końcu tonęłam. Z każdą sekundą, minutą, godziną. Wcześniej miałam wszystko, co dusza może zapragnąć: przyjaciółkę, rodziców, ich miłość. A mimo wszystko dryfowałam w przestrzeni czasu patrząc, jak przelewa mi się on przez palce. Brakowało mi jednego - celu. Wszystko to, było dla mnie bezbarwną tułaczką przez codzienność. Aż do tego momentu. W końcu, każdy chce być wolny, prawda?

 Ai o Isoide
http://ai-o-isoide.blogspot.com/

Fan Fiction ---> Anime&Manga | trwające | Shayen

  Od niedawna mogła uznać siebie za typową nastoletnią uczennicę, która żyła bez większych problemów oraz trosk. Wszystko zaczęło się drastycznie zmieniać po śmierci jej przyszywanego, starszego brata, którego kochała ponad wszystko. Niedługo zaraz po jego pogrzebie, wyjechała wraz z ojcem z kraju, by ponownie powrócić po kilku miesiącach i zapoczątkować łańcuch niechcianych wydarzeń. W momencie, gdy ponownie ujrzała jego przenikliwe, jasne niczym lodowiec oczy, czuła jak wewnątrz niej jakaś cząstka ponownie umiera.

 Podróż do przeszłości
https://podroz-do-przeszlosci.blogspot.com

 Fantastyka ---> Fantasy | trwające | Rei Akina

 "Obudziłam się pewnego dnia na polance pełnej kwiatów. Rozejrzałam się dokładnie, próbując sobie przypomnieć jak się tu znalazłam. W wyniku szczegółowej obserwacji otoczenia doszłam tylko do jednego, niepokojącego wniosku: nic nie pamiętam. Nie potrafiłam przypomnieć sobie co to za miejsce, w jaki sposób się tu znalazłam, po co tu przybyłam, ani kiedy, a co najgorsze - nie miałam najmniejszego pojęcia KIM jestem."
Tak zaczyna się przygoda, w którą wplątała się główna bohaterka tej historii. Postanawia wyruszyć na poszukiwanie rozwiązania zagadki, ale wtedy okazuje się, że odzyskanie wspomnień to jej najmniejszy kłopot...

 Fortuna kołem się toczy
https://melodie-duszy.blogspot.com/

 Fan Fiction ---> Harry Potter ---> Czasy Huncwotów| trwające | Ew
WATTPAD

Lily, James i przyjaciele rozpoczynają szósty rok w Hogwarcie. Niestety, wybucha wojna i wszystko zaczyna iść po złej myśli... Czy bohaterom uda się pokonać ciągle szerzące zło? Czy wrócą do beztroskiego stylu życia? Czy dojrzeją na tyle, by zauważyć, że życie nie zawsze usłane jest różami? Czy będą potrafili odróżnić przyjaciół od wrogów?

  Hunter
 http://i-am-the-hunter.blogspot.com/

Kryminalne | trwające |  Semi

  Sal Cusack jest prywatnym detektywem. Żyje w toksycznym związku z modelką, którą jest już nadzwyczajnie zmęczony. Wkrótce poznaje znajomą kumpla i postanawia ją uwieść. Okazuje się, że to nie takie proste. Ponadto zaczyna odkrywać, że coś do niej czuje. Zawiera więc dziwaczny układ ze znajomymi, ktorzy są zdolni zgodzić się na wszystko, aby wytropić mordercę swoich rodziców. Nawet jeśli będą musieli zapłacić w formie nieświadomej niczego dziewczyny, którą Sal się interesuje.

 

Ilość dodanych blogów: 6
Ilość usuniętych blogów: 0
Ilość blogów w katalogu: 202
- Dramat (4)
- Fan fiction (104)
- Fantastyka (53)
- Historyczne (1)
- Hobby (1)
- Humor (1)
- Kryminalne (6)
- Obyczajowe (7)
- Przygodowe (2)
- Romans (11)
- Sensacyjne (1)
- Thriller (1)
- Zbiory opowiadań (10)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Netka Sidereum Graphics