19.01.2016

Kryminał


Cena za popełnione błędy bywa olbrzymia
  autor: Anna.
W Gdańsku dochodzi do brutalnego morderstwa właścicielki kawiarni. Na ciele ofiary widnieje tatuaż, który zdaje się być wiadomością od mordercy. Wkrótce zostaje zamordowany młody student medycyny.
Beata Szczygłowska — komisarz z wydziału dochodzeniowo-śledczego, wraz z dwójką partnerów próbują rozwiązać sprawę, mimo że morderca jest wciąż o krok dalej. Wbrew ich oczekiwaniom, największym problemem niespodziewanie stają się bliscy ofiar, którzy nawet nie starają się współpracować. A kiedy dochodzi do tego prokuratura, która domaga się jak najszybszego zakończenia śledztwa, do Beaty Szczygłowskiej dociera, że właśnie natrafiła na najtrudniejszą sprawę w swoim życiu.
Chambermaid
autor: Lux
Bella zawsze marzyła o wyprowadzce do dużego miasta. W końcu udaje jej się to – przenosi się do Denver, gdzie zatrudnia się jako pokojówka w czterogwiazdkowym hotelu. Dziewczyna powoli zaczyna układać swoje życie i idzie jej to dobrze, jednak do czasu. Pewnego dnia zostaje świadkiem rozmowy, która budzi w niej niepokój. Jej ciekawska natura nie może przejść obok tego obojętnie. Bella zaczyna swoje małe prywatne śledztwo, które ujawnia mroczne sekrety pracowników, jak i gości hotelu.

Dwie twarze

autor: Dellirah

Jedna noc może zakłócić pozornie spokojne życie Rayny. Od tego momentu jej problemem nie będzie bezsenność czy pogodzenie pracy i nauki, tylko gra, której jest uczestnikiem. Dokąd zaprowadzi ją trop zmarłej dziewczyny, która wyglądała identycznie jak ona? 
Czas start. 
Gra rozpoczęta.
Pozostaje tylko pytanie, kto pierwszy odpadnie.

  Hunter
 http://i-am-the-hunter.blogspot.com/ 
autor: Semi

  Sal Cusack jest prywatnym detektywem. Żyje w toksycznym związku z modelką, którą jest już nadzwyczajnie zmęczony. Wkrótce poznaje znajomą kumpla i postanawia ją uwieść. Okazuje się, że to nie takie proste. Ponadto zaczyna odkrywać, że coś do niej czuje. Zawiera więc dziwaczny układ ze znajomymi, ktorzy są zdolni zgodzić się na wszystko, aby wytropić mordercę swoich rodziców. Nawet jeśli będą musieli zapłacić w formie nieświadomej niczego dziewczyny, którą Sal się interesuje.

 I'm just a sucker for pain
http://sucker-for-pain.blogspot.com/
autor: honey

Komu zaufasz, jeśli wszyscy dookoła kłamią?
Londyn. Miasto szeptów i ukrytych znaczeń. Skryci ludzie przemieszczają się ulicami nie zwracając uwagi na innych.
Ale to tylko pozory. 
Prawda jest taka, że każdy się wszystkim przejmuje. Każdy robi to co chce, a potem żałuje. Każdy.
Bezpieczeństwo dawno poszło w zapomnienie. Samemu z domu lepiej nie wychodzić. Ponieważ po ulicach chodzi ON, a kolejną ofiarą możesz być TY. 

Live fast, die young
https://cherub-life.blogspot.com/
autor: Autumn

Dzieciom jest znacznie łatwiej zinfiltrować gangi narkotykowe niż dorosłym – nastolatkowie są o wiele mniej podejrzewani o współpracę z wywiadem. Jednak co, gdy jedno z tych słodkich dzieciaków biegających po domu barona narkotykowego założyło podsłuch w każdym pokoju, skopiowało zawartość dysku komputera i przeszukało wszystkie szuflady i sejfy?
Oficjalnie nieletni agenci nie istnieją
 
Tatuaż z Motylkiem
autor: Avery

Dużo straciłam, musiałam zostawić swoje stare życie, swoje miejsca i przyjaciół. Wyjechać. Chciałam zapomnieć, dokładnie każde jedno wspomnienie z nią.. Teraz mam tylko wujka Neala, ale.. od niedawna mam też Ciebie, tylko że twoja osoba wiąże się z kłopotami. Jesteś poplątany i nie do odgadnięcia, nie wiem co masz w głowie, nie umiem cię odczytać, twoje oczy zawsze wyrażają wiele emocji ale mimo to, są tak tajemnicze.. a mój tatuaż stał się znakiem rozpoznawczym, ale też czymś, co mnie zdradza, że wtedy w nocy, tam, to byłam ja. Więc czemu mnie nie uciszysz? Widziałam cie. Widziałam co zrobiłeś. Wiesz że to ja. Widziałeś wtedy tatuaż. Rozpoznałeś go.. widziałam to w twoich tęczówkach. Czemu nic nie robisz..? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Netka Sidereum Graphics