19.01.2016

Obyczajowe

Gdy kochamy
http://gdy-kochamy.blogspot.com/
  autor: Fangirl
 Ona - nastolatka, on - czterdziestolatek.
Połączeni miłością pełną przeciwności losu i tajemnic. Czy dostaną szansę, by być ze sobą "na zawsze"?  
Historia kilku przypadków
autor: Akina Rei

Czasami jedno, z pozoru przypadkowe wydarzenie, przewraca do góry nogami całe, pracowicie ułożone i uporządkowane życie niejednej osoby, zupełnie jak "efekt motyla".
W tym opowiadaniu znajdziesz kilka z pozoru różnych historii, które w pewnych punktach się ze sobą splatają, tworząc mieszankę złożoną z łyżki tajemniczości, szczypty cudów z Nieba rodem, dziesięciu deko humoru i odrobinki egzotyki. Mam nadzieję, że ci się ono spodoba. ;)
ZAWIESZONY 

I dla złych ludzi słońce wschodzi
autor: Aleks

Czy byliście kiedyś w sytuacji, w której ktoś próbuje wam mówić co macie robić, a wy nie możecie się tej osobie sprzeciwić, ponieważ ta osoba może do końca zniszczyć wasze życie? W takiej sytuacji znalazła się Alison wraz ze swoimi przyjaciółmi. Co wpłynęło na to, że nad ich życiem przejęła kontrolę osoba z zewnątrz? Co takiego ukrywa grupa przyjaciół? Czy wszystko skończy się dla nich szczęśliwie? 
Lilie
https://zlote-lilie.blogspot.com/
 autor: W  
Ed Hamilton, dziedzic rodzinnego majątku, na wyścigach NASCAR poznaje piękną reporterkę, która ma za zadanie udokumentować drogę do zwycięstwa faworyta Winston Cup Series — Michaela Burnsa.

Na wariackich papierach
http://na-wariackich-papierach.blogspot.com/
  autor:Fangirl
Na bazie osobistych doświadczeń, wyobrażeń, złudzeń, marzeń i przemyśleń tworzę historię dziewczyny żyjącej w świecie cudzej miłości, własnych rozczarowań, nietypowych ludzi oraz słodko-gorzkich przygód. Może to opowieść jakich wiele, ale może też warta przedstawienia.
Nie jesteś sama
autor: Dariusz Tychon

„Nie jesteś sama” to seria, która powstała z myślą o kobietach, ich codzienności, zmaganiach, problemach. Nie jest jednak przeznaczona tylko dla kobiet. Skoro mężczyzna ją napisał, to myślę, że daleko tu do babskiego, nudnego, przesłodzonego romansu.
Seria obejmuje pięć opowieści, a główną bohaterką każdej z nich jest zupełnie inna kobieta. Te panie dzieli wszystko – wiek, stan cywilny, status społeczny, wykształcenie. Mają różne cele, na innych poziomach są ich ambicje i marzenia.
Główne założenie każdej z części jest jednak jedno i to samo. Każda opowieść wręcz krzyczy do czytelniczek „Nie jesteś sama! Takich ciebie jest wiele na tym świecie!”. Panom natomiast każda seria pokazuje jak wiele krzywdy płeć piękna zaznaje głównie od nas, czasami nienaumyślnie, a czasami świadomie. Wszystkich te opowieści mogą nauczyć, by nie odwracać wzroku, nie wydawać pochopnie osądów, podnieść się z każdego upadku, zacisnąć dłonie w pięści do walki i iść przez życie z podniesioną głową.

Skreśleni
autor: Ola
Gdy Stella po raz pierwszy widzi swojego nowego sąsiada nie wie, że Ethan przewróci jej życie do góry nogami. To dzięki niemu odkrywa inną stronę swojej muzycznej pasji i zaczyna wędrówkę ku spełnieniu dziecięcych marzeń. Niestety dość szybko przekonuje się, że show biznes jest zepsuty do szpiku kości. Jedna zła decyzja ciągnie za sobą pasmo kolejnych, co w końcu doprowadza do wielkiego skandalu, po którym Stella traci wszystko, co miało dla niej znaczenie.
what now, baby?
autor: honey †

Mam jedną umiejętność z której jestem dumny. 
Potrafię manipulować ludźmi. Potrafię sprawić, żeby wierzyli w niemożliwe. Potrafię wedrzeć się do czyjegoś umysłu. 
Magia to moje życie i postaram się, żebyś także ją w swoim odnalazł.

Żona gangstera
autor: Taka Miłość

Cześć. Nazywam się Katarzyna Ratmajer. Moja historia nie różni się wiele od innych tym podobnych, choć są ludzie co nie wierzą w ich prawdziwość. Jednak pomimo licznych niedowiarków takie opowieści żyją w murach miast. Są jak biografie, o których huczą bramy i mówią dzielnice.
Byłam kiedyś normalną dziewczyną, taką jakich setki tysięcy albo nawet i więcej (nigdy nie byłam dobra w odgadywaniu statystyk). Chodziłam w adidasach z rynku, lubiłam także kolorowe trampki. Żyłam szybko, intensywnie, chcąc jak najprędzej dorosnąć. Sądziłam, że mi się to udało, że już jestem kobietą. Nie byłam. Byłam dzieckiem. Dziewczynką, która została żoną gangstera.
Chęć posiadania pieniędzy, pociąg do wygodnego życia, obsesja, by uciec jak najdalej od typowych, codziennych zmartwień sprawiły, że teraz jestem tutaj, znowu na rozdrożu. Stałam w podobnych miejscach wiele razy. Zawsze podążałam za złym, choć głoszącym prawdę, drogowskazem. Wtedy było łatwo, bo choć każda decyzja miała konsekwencje, to ja zdawałam się ich nie zauważać. Dziś je widzę, dziś już nie jest tak prosto. Dziś stojąc przed wyborem dalszej drogi mam świadomość, że kolejny raz może się nie zdarzyć, że więcej szans mogę już nie dostać. To jakby grać w pokera, mając świadomość, że każde rozdanie kart może być tym ostatnim, albo jakby w ruletkę postawić całe swoje dotychczasowe życie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Netka Sidereum Graphics