17.01.2016

Paranormal romance

Czerwona Królowa
Autor: Agrat bat Machlat

Możesz myśleć, że trafiłeś/aś na kolejną opowieść dla nastolatków, popularny ostatnio nadnaturalny romans, jednak ja pójdę o krok dalej. Przedstawię Ci turpistyczną, pełną krwi i magii opowieść dla nastolatków, ale raczej tych starszych. Może być obrzydliwie, a czasem schematycznie. Posadzę Cię w wygodnym fotelu, lecz w połowie drogi sam/a postanowisz zapiąć pas i zaciśniesz zęby. Zaryzykujesz?

 Julia i demony
autor: Andalouse
Moje marzenia się ziściły: przyjęto mnie na wymarzoną uczelnię! Odkąd sięgam pamięcią kochałam rysowanie i teraz chcę się skupić tylko na tym... Ale mój współlokator ma inne plany. Jest w nim coś dziwnego... Coś cholernie dziwnego. I jak można nazywać się Nono?
Julia rozpoczyna swoje dorosłe życie w najlepszy z możliwych sposobów: realizując pragnienia. Wszystko poszłoby bez najmniejszych przeszkód, jednak los ma dla niej inny plan. Plan, w którym demony nie są już tylko tymi z przeszłości, ale mają ciało i niekiedy dość ekscentryczne fryzury...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Netka Sidereum Graphics