23.02.2017

[147] Nowe posty

Przypominamy o głosowaniu na blog stycznia 2017 i możliwości udziału w konkursie urodzinowym (KLIK).
INSTAGRAM
Bleeding Out
Autor: Adna
Fantastyka, Fantasy

Rozdział ósmy
Fragment rozdziału: „Przez dłuższą chwilę Anton stał plecami do Camilli i starał się opanować wszystkie emocje, które aż krzyczały, żeby pozwolił im się uwolnić. Ale nie mógł na to pozwolić, nie w tym momencie, kiedy ona była w takim stanie. Co nie znaczyło, że ominie ją kazanie, na temat jej zachowania, gdy wydobrzeje. Czasami zachowywała się jak rozpieszczone dziecko, które uważa, że wie wszystko najlepiej, a wtedy zazwyczaj kończyło się to katastrofą, dokładnie tak jak tej nocy. Choć on i Lucio od początku na to pozwalali, a teraz mieli efekty.
Wziął kilka głębokich wdechów, w końcu zdolny utrzymać nerwy na wodzy. Podwinął rękawy i tak już poplamionej koszuli, a następnie skierował się w stronę przeszklonej szafy, gdzie znajdowały się środki odkażające i opatrunki.”

The Story Of New Generation
Autor: Susan Kelley
Fan fiction, Percy Jackson

Chapter XV Silena
Cała grota zatrzęsła się mocno. Esperanza wbiła mi paznokcie w dłoń, żeby nie upaść. Pole siłowe wokół Nico zniknęło. Bianca rzuciła się w jego stronę.
Wtedy grota zatrzęsła się kolejny raz, a w suficie pojawiły się pęknięcia.
— DO WYJŚCIA! — zawołał Leo. — GROTA ZARAZ SIĘ ZAWALI!
Puściłam się pędem, trzymając Esperanzę za rękę. Koło nas spadały kamienie i odłupane fragmenty sufitu. Uchyliłam się przed spadającym głazem i odciągnęłam Esperanzę w bok. Wpadłyśmy do tunelu.
Odwróciłam się, by zobaczyć, jak grota zawala się, a ogromne kamienie zapychają jedyną drogę ucieczki dla moich przyjaciół i rodzeństwa.

Mrok
Autor: Lex May
Fan fiction, Gwiazdy i fani

Chapter 12
Kiedy wreszcie po mozolnych próbach udaje mi się pozbyć śladów szkarłatnej, czerwonej cieczy na twarzy, siadam na zimnej, betonowej podłodze, opierając się plecami o ścianę. Wzrok cały czas mam wlepiony w nadgarstki. Przez głowę przelatują mi wspomnienia z wczorajszego wieczoru. Nieznajomi mężczyźni… próba gwałtu… Andrew! Matko, przecież on też tam był. Uratował mnie i zapewne zakatowali go za to na śmierć! Przekonałam się, że są zdolni do wszystkiego. Muszę się skontaktować z Andrew i to jak najszybciej.

Jestem Twoim Bratem
Autor: Hertanix Michal
Fantastyka, Fantasy

Rozdział 11 "Pojedynek Ośmiu "
"Shizen niemal wparował do niewielkiej sali, o białych ścianach i ubogim wystroju. W pomieszczeniu znajdowały się jedynie dwa drewniane stoliki stojące po dwóch przeciwnych stronach, a przy każdym z nich były dwie pary krzeseł. Każde z nich stało pokracznie, nie przez złe odmierzenie nóg, lecz przez połowicznie wykończoną podłogę. Na przeciwko drzwi, znajdowała się szklana ściana z widokiem na całą dwustu metrową arenę i przeciwne trybuny, które przepełnione ludźmi, rozbrzmiewały okrzykami, jednak nie była to mieszanka narodowości, a raczej znacząco widoczny podział, który był swego rodzaju porażką dla Masayoshi'ego. Pomimo nakazu wszechobecnych strażników i specjalnie wyselekcjonowanych miejsc oraz
systemu, nie udało się wymieszać ludzi. Każdy z narodów zajął swoje trybuny, przez co miało się wrażenie iż wojna wcale się nie zakończyła, została jedynie zminimalizowana do straty paru jednostek. Było to zdecydowanie szybszy i tańszy sposób na rozstrzygnięcie sporów, a jednocześnie jedyny, by utrzymać pozorny pokój. Przez cały ostatni tydzień odbyło się dziesiątki, a nawet setki mniej widowiskowych czy więcej, pojedynków ludzi różnych narodowości. Czy to w zagrodzie dla zwierząt czy też w wielkich koloseach, w któryś za czasów wojny zabijano jeńców. Ludzie musieli ginąć. Jednak ten pojedynek był nadzieją, zrodzoną w sercu Masayoshi'ego, by tym jednym rozlewem krwi zakończyć wszystkie nielegalne walki."

Zaginiona przeszłość
Autor: Maggie
Fantastyka, Science-fiction

Rozdział 2
Przełykam ślinę. W gardle mam gulę, która zaczyna mi dokuczać. Krew zaczyna szumieć mi w uszach, natomiast serce zaczyna bić jeszcze szybciej. Mimo iż jest zimno, czuję, jak na moich dłoniach pojawia się pot. Łapczywie nabieram do płuc zimnego powietrza.
Zgarniam z twarzy rozwiane przez wiatr włosy, po czym robię niepewne kroki w stronę budynku, wsłuchując się w dźwięk chrupiącego pod stopami śniegu. Gdy już jestem przy drzwiach, ponownie zatrzymuję się. Wyciągam dłoń w stronę klamki, ale szybko ją cofam. Zagryzam dolną wargę. Właśnie zastanawiam się, czy warto...

Granica Olimpu
Autor: Rolaka
Fantastyka, Fantasy

Rozdział 4
Powstała i podeszła do zlewu, odkręcając wodę. Siłą umysłu rozkazała strumieniowi zmienić kierunek, prowadząc go w stronę nieświadomego Pavora. Jedno życzenie wystarczyło, by płynna substancja zmieniła się w ostry, lodowy szpikulec, który powoli wędrował ku mężczyźnie. Nawet jeśli się bał, nie okazywał tego. Czekał w spokoju, będąc przygotowanym na kontratak w sytuacji, gdyby Eleonora rzeczywiście próbowała go zaatakować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Netka Sidereum Graphics