15.04.2017

[165] Nowe blogi

Aby przejść na bloga, kliknij w obrazek.


Podążaj za mną
Romans | trwające | Katarzyna Anonim

Jest taka chwila kiedy czujesz pustkę. Pustkę, której nie da się niczym wypełnić, której nie da się ominąć i nie da się oszukać. Czujesz strach przeszyty tęsknotą i żalem za czymś, czego nigdy nie miałaś. Chcesz zmienić czas, a najlepiej zniknąć, zapomnieć. Masz wrażenie, że jesteś sama pośrodku niczego, otoczona czarnymi pionkami na wielkiej szachownicy, w środku gry. Leżysz niczym martwa, czekając na ostatni ruch przeciwnika. Czujesz bezsens swojej egzystencji, dziwny chłód, ból. Nagle coś jarzy się na horyzoncie. Przygaszony kolor różu, fioletu i zieleni. W jednej sekundzie zalewa cię czysty, nienasycony odcień błękitu. Rodzi się w tobie nadzieja. Wstajesz do walki, szydzisz z niedowiarków, a wcześniejsi wrogowie stają się twoimi sprzymierzeńcami.
To nasza wojna.
To moja wojna.
Nie.
To moja wygrana.


Love cannot be compelled
Fanfiction  > Harry Potter > Czary Huncwotów | trwające | Uśmiechnięta Kuoka

„Jestem jeszcze zakochana resztkami bezsensownej miłości i jest mi tak cholernie smutno teraz, że chcę to komuś powiedzieć. To musi być ktoś zupełnie obcy, kto nie może mnie zranić.”Janusz Leon WiśniewskiEileen Marceau - we wrześniu zaczyna szósty rok nauki w Hogwarcie, jednak nic nie jest już takie samo jak wcześniej. Została sama na świecie - prawie. Jej towarzyszem rozmów stała się suczka Afra, która jest większym wsparciem niż jej chłopak Ben. Oprócz wiernego psa zawsze może liczyć na swoje dwie nieposkromione przyjaciółki, które dzielnie towarzyszą jej w tych trudnych chwilach.Po wydarzeniach w lipcu musiała nagle dorosnąć i odnaleźć się w zupełnie nowej rzeczywistości. Myślała, że w jej życiu nic dobrego już nie może się wydarzyć. Jednak pewien wieczór podczas spaceru na skraju Zakazanego Lasu sprawił, że życie zaczęło powoli nabierać sensu i smaku.Syriusz Black - niezwykle przystojny i popularny, jeden ze sławnych Huncwotów. Ideał każdej dziewczyny w szkole, jednak jego życie jest dalekie od perfekcyjnego.Trudności w porozumiewaniu się z rodziną sprawiły, że zdecydował się na niezwykle odważny, acz konieczny krok - postanowił uciec z domu. Teraz musi przemyśleć całe swoje życie i podjąć kilka ważnych decyzji związanych ze swoją przyszłością.Dla niego, tak jak dla Eileen jeden wieczór okaże się niezwykle przełomowy i zmieni całkowicie spojrzenie na to co się wokół niego dzieje.

Królestwo
Fanfiction  > Anime&Manga | trwające | Esami Sanuga

Witaj w Królestwie Przybyszu! Mam nadzieję, że Ci się u nas spodoba, jednak jeśli chcesz zostać na dłużej, muszę Ci o czymś opowiedzieć. Intrygi i kłamstwa w tym miejscu to chleb powszedni. Twoje życie będzie spokojne dopóki będziesz akceptował to co dzieje się na Zamku. A co jeśli Ci się to nie spodoba? Co jeśli sprzeciwisz się ogólni przyjętym zasadą? Wtedy dopadnie Cię gniew Madary - przyszłego Króla. A wiesz mi, że wolisz nie spotykać się z nim sam na sam..

 I'm your Alpha now
Fanfiction  > Teen Wolf | trwające | Anaya Tyrell

Panta rei- wszystko płynie. I wszystko się zmienia. Przekonała się o tym grupa zwykłych nastolatków, których życie obraca się o sto osiemdziesiąt stopni pod wpływem dziwnych, niewyjaśnionych wydarzeń dziejących się w ich mieście. Nagłe samobójstwa, zabójcze zwierzęta biegające po lesie, obsesje nastolatek. To wszystko wprowadza ich na niebezpieczne drogi nieznanego im, ukrytego za kurtyną normalności paranormalnego życia ich miasteczka. Kim jest Derek Hale i co ma wspólnego z tym wszystkim? Czy mroczne legendy opowiadane dzieciom do snu są prawdą?

Żona gangstera
Obyczajowe | trwające | Taka Miłość

Cześć. Nazywam się Katarzyna Ratmajer. Moja historia nie różni się wiele od innych tym podobnych, choć są ludzie co nie wierzą w ich prawdziwość. Jednak pomimo licznych niedowiarków takie opowieści żyją w murach miast. Są jak biografie, o których huczą bramy i mówią dzielnice.
Byłam kiedyś normalną dziewczyną, taką jakich setki tysięcy albo nawet i więcej (nigdy nie byłam dobra w odgadywaniu statystyk). Chodziłam w adidasach z rynku, lubiłam także kolorowe trampki. Żyłam szybko, intensywnie, chcąc jak najprędzej dorosnąć. Sądziłam, że mi się to udało, że już jestem kobietą. Nie byłam. Byłam dzieckiem. Dziewczynką, która została żoną gangstera.
Chęć posiadania pieniędzy, pociąg do wygodnego życia, obsesja, by uciec jak najdalej od typowych, codziennych zmartwień sprawiły, że teraz jestem tutaj, znowu na rozdrożu. Stałam w podobnych miejscach wiele razy. Zawsze podążałam za złym, choć głoszącym prawdę, drogowskazem. Wtedy było łatwo, bo choć każda decyzja miała konsekwencje, to ja zdawałam się ich nie zauważać. Dziś je widzę, dziś już nie jest tak prosto. Dziś stojąc przed wyborem dalszej drogi mam świadomość, że kolejny raz może się nie zdarzyć, że więcej szans mogę już nie dostać. To jakby grać w pokera, mając świadomość, że każde rozdanie kart może być tym ostatnim, albo jakby w ruletkę postawić całe swoje dotychczasowe życie.



Ilość dodanych blogów: 5
Ilość usuniętych blogów: 0
Ilość blogów w katalogu: 149
- Dramat (4)
- Fan fiction (80)
- Fantastyka (34)
- Humor (1)
- Kryminalne (3)
- Obyczajowe (5)
- Romans (14)
- Sensacyjne (2)
- Zbiory opowiadań (6)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Netka Sidereum Graphics