16.09.2017

[217] Wyniki konkursu

(c) Erenae
Cześć!
Dziś przybywam do Was z wynikami wakacyjnego konkursu. Na początku pragnę podziękować za osiem opowiadań, które otrzymałyśmy. Każde było na swój sposób wyjątkowe i niektóre aż ciężko poddawało się ocenie. W procesie oceniania udział wzięło pięć osób, a ogólna ocena jest średnią arytmetyczna naszych ocen.
Wyniki pojawiły się z opóźnieniem, ponieważ wysypała nam się ekipa do oceniania i musiałyśmy znaleźć zastępstwo, choć i tak miało być nas więcej.
Zachęcamy do przeczytania wszystkich opowiadań (wystarczy kliknąć na tytuł)!

Oto wyniki wg kolejności nadesłanych prac:

Proszę zwyciężczynię o kontakt mailowy (ksiega.basni.katalog@gmail.com) do 19.09 godz. 16:00. W razie braku kontaktu, nagroda przejdzie na kolejną osobę.
Poza tym, obiecaną losową książkę otrzymuje Rei Akina. W tym wypadku również prosimy o kontakt do 19.09 godz. 16:00. Ta nagroda nie przechodzi na kolejną osobę.


7 komentarzy:

  1. W końcu wyniki! XD Nie będę ukrywać, że czekałam, bo chciałam już opublikować swoją pracę haha
    Gratulacje dla Adny za pierwsze miejsce, ale również i reszcie należy się uznanie. Choćby za sam fakt chęci wzięcia udziału.
    Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda z prac była na swój sposób niezwykła i gdybym miała wybrać faworyta (tutaj oceniałyśmy również poprawność, więc punktacja trochę mija się z tym, co porwało moje serducho), miałabym spory problem, ponieważ aż trzy opowiadania spodobały mi się w równym stopniu.
      Gdybym tylko mogła, obdarowałabym każdego jakąś nagrodą, choćby właśnie za chęci. Niestety, ci, którzy nie wygrali muszą się zadowolić jedynie reklamą blogów (dodam jak już wstanę XD) :<
      Również pozdrawiam i mam nadzieję, że Twoim czytelnikom spodoba się praca, którą napisałaś! ;)

      Usuń
    2. Poprawnosc potrafi niezle namacic xD bo to glownie fabula przyciaga, a poprawnosc jest jakby dodatkiem.
      To i tak jest jakas nagroda. ;)
      Ja to w sumie pisalam dla zabawy i nie wiem czy ktos polubi moje poczucie humoru haha

      Usuń
  2. Gratuluję Adnie wygranej!
    Cieszę się, że w końcu poznaliśmy wyniki, ostatnimi czasy zaglądałam tu co chwila i drżącymi palcami przeglądałam najnowsze posty, haha :D. No i trzecie miejsce jest satysfakcjonujące, pod koniec to już się bałam, że wyląduję na ostatnim miejscu z jednym punktem. :P
    Dziękuję serdecznie! Czekam na więcej konkursów ^^.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś mi szok minął i została sama radość z wygranej. :) Tym bardziej, że z każdym kolejnym dniem stwierdzałam, że coś jednak napisałabym inaczej, tu bym poprawiła, tam zmieniła i w ogóle... Ale teraz to już się po prostu cieszę. ^^
    Dziękuję bardzo i również gratuluję wszystkim uczestniczkom, bo jak widać po ilości zgłoszeń, to jednak wyczyn coś napisać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej i jednocześnie dzięki za konkurs, dziewczyny. :) Fajnie było się zmobilizować do napisania czegoś. :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Adny :). Cieszę się, że wplasowałam się gdzieś w środek, a nie koniec :D. Podejrzewam że przy poprawności wypadłabym gorzej, przeglądając jeszcze raz.

    Miło było coś napisać na konkurs :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics