7.11.2017

[225] Blog miesiąca - październik

(c) Erenae

Cześć!
Co u Was? Ja wczoraj oddałam ważny projekt w szkole i teraz w końcu mogę zabrać się za nadrabianie zaległości, które narobiły mi się przez kontuzję kolana - trochę lekcji przez nią opuściłam :')
Ostatnio wiele się tutaj nie dzieje, ponieważ nie mamy czasu. W związku z tym poszukujemy kogoś do pomocy. Jeśli znaleźlibyście choć pół godzinki tygodniowo to serdecznie zapraszam do zakładki "Nabór" :>

A teraz nominowani:
1. Będę Cię chronił, Granger
2. I can't help fallin' in love with You
3. Sięgając gwiazd
4. Swarożyc
5. Lilie

Jeśli któryś z autorów nominowanych blogów chciałby wstawić sobie gadżet sondy na bloga, może napisać na email katalogu (ksiega.basni.katalog@gmail.com), a ja podam Wam kod do wklejenia.


Głosowanie trwa do 5 grudnia godz. 23:59.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Netka Sidereum Graphics