6.12.2017

[230] Blog miesiąca - listopad

(c) Elmo
Cześć!
Na wstępie chciałabym życzyć wszystkim w imieniu całej załogi wesołego 6 grudnia. Odwiedził Was Mikołaj? Mój utknął w drodze i muszę jeszcze poczekać, smutno. 
Jak zaczął się Wam ostatni miesiąc tego roku? Cieszycie się ze śniegu czy raczej tak jak mnie już rozłożyła Was choroba? #team_jesień :<
Zbliża się odrobina wolnego czasu, więc na KB szykują się zmiany. I to sporo. Mamy zamiar ruszyć z nową siłą już po Nowym Roku. Bardzo chętnie przyjmiemy wszelkie rączki do pomocy. Widziałam, że jedna osoba już się zgłosiła do naboru, na dniach napiszemy, jak tylko wszystko poogarniamy. :>

A teraz nominowani:

Jeśli któryś z autorów nominowanych blogów chciałby wstawić sobie gadżet sondy na bloga, może napisać na email katalogu (ksiega.basni.katalog@gmail.com), a ja podam Wam kod do wklejenia.


Głosowanie trwa do 6 stycznia godz. 23:59.

1 komentarz:

  1. U mnie śniegu nie ma, jest jedynie deszcz, jeśli już... także nie mam z czego się cieszyć :( Zimno, ciemno, szaro, buro i ponuro. Ale następny tydzień i mam taką "przerwę świąteczną". Nie wiem, jak długo potrwa, ale lepsze takie wolne niż żadne. :)

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics