30.03.2016

[14] Nowe posty

Aby przenieść się na bloga, kliknij w obrazek.

FanFiction

Love me again~Leonetta
opowiadanie--leonetta.blogspot.com
Violetta
autor: Candy

Rozdział 4.
Idę przez ciemną drogę. Sama pośród setek drzew wrogo nastawionych do mojej przerażonej osoby. Wszystko wydaje się takie wielkie, a ja taka mała. Boję się postawić kolejne kroki, lecz jakaś siła ciągnie mnie przez tą drogę. W końcu zatrzymuję się przed nagrobkiem który mi wszystko uświadamia. 


Hermiona - kochać to niebezpieczna rzecz
hrhczylimagicznaspolka.blogspot.com
Harry Potter / Czasy Harry'ego
autor: Gall Anonim 

Miniaturka na Dzień Kobiet cz. 2
Dobra gościu, jesteś niezły - powiedział Ron - Spójrz na minę
Hermiony, nabrała się, ale teraz tak na spokojnie…
- Ale co na spokojnie ? - niecierpliwił się Magnus – Właśnie
powiedziałem Ci, że jestem synem nordyckiego boga, a ty sobie z
tego żartujesz ?
- … rozumiem, że ten miecz to jakiś rodzaj twojej różdżki, a ty po
prostu...no nie wiem, jak to powiedzieć… z jakiego oddziału w
Mungu się zerwałeś ? - zapytał Ron, nie zwracając uwagi na
poprzednią wypowiedź Magnusa.

Przypominamy o głosowaniu na blog miesiąca (ankieta z boku)!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Netka Sidereum Graphics