31.05.2016

[41] Blog kwietnia - wyniki

(c) BS, GT

Witajcie!
Jak trzymacie się po długim weekendzie? Ja osobiście cały przechorowałam, a wczoraj poszłam do nowej szkoły. Wielkimi krokami zbliża się koniec roku szkolnego, co oznacza znacznie więcej wolnego czasu. Mam nadzieję, że przeznaczycie go na pisanie. ^^
Dziś mam dla Was wyniki głosowania na blog kwietnia. Łącznie oddaliście 111 głosów. Jest to dokładnie taka sama ilość, jak w edycji z lutego. Przyznam, że odrobinę się zawiodłam, ponieważ w blogu marca głosów było znacznie więcej. Mam nadzieję, że w nadchodzącym miesiącu to nadrobicie. :D

Oto wyniki:



Wygrany blog będzie przez miesiąc (do ogłoszenia wyników bloga maja) promowany na stronie głównej KB, miejsce drugie przez dwa tygodnie, a trzecie przez tydzień.
Autor zwycięskiego bloga zawalczy również o miano bloga roku, gdy tylko zakończy się grudniowa edycja.
Gratuluję zwycięzcom!

Przypominam, że możecie nominować blogi do kolejnej edycji (blog czerwca). Zasady są dwie:
1) Nie możecie być autorem bloga.
2) Blog musi zostać dodany w jednej z czerwcowych aktualizacji.
Nominować możecie w zakładce "Blog miesiąca".
Nominacje do majowej edycji zakończyły się właśnie teraz. 

Blogi nominowane przeze mnie do majowej edycji (oraz dwie nominacje od czytelników!) poznacie już 3 czerwca.
Do napisania!


PRZYPOMNIENIE
(Zostały niecałe dwa tygodnie na nadesłanie prac)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Netka Sidereum Graphics