3.07.2016

[57] Blog miesiąca - czerwiec


Witam wszystkich tej cudownej nocy!
Ostatnie dwa dni miałam dość zajęte, więc kompletnie zapomniałam o publikowaniu postów #skleroza. Bez zbędnego przedłużania, zapraszam do tej ważnej części posta.

W tym miesiącu wybór nie był duży, a Candy. nominowała blog numer 7. Bardzo dziękuję za pomoc! 

Jeśli któryś z autorów nominowanych blogów chciałby wstawić sobie gadżet sondy na bloga, może napisać na email katalogu (ksiega.basni.katalog@gmail.com), a ja podam Wam kod do wklejenia.
Blogi podane są w kolejności alfabetycznej:

Głosowanie trwa do 30 lipca godz. 23:59.Powodzenia!


3 komentarze:

  1. Hejo! :3
    Kiedy będą wyniki konkursu? Miały być 1, a dzisiaj jest już 3.
    Pozdrawiam cieplutko! xoxo :*
    Maggie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez te wakacje pomieszały mi się daty i jeszcze wczoraj byłam pewna, że dzisiaj będzie w czwartek, więc wyniki pojawią się jutro. Bardzo przepraszam za to opóźnienie! :C

      Usuń
    2. Okej, dziękuję za odpowiedź :))

      Usuń

Netka Sidereum Graphics