9.07.2016

[62] Nowe blogi

Przypominamy o  możliwości nominowania blogów z lipcowych aktualizacji oraz o głosowaniu na blog czerwca!
Aby przenieść się na bloga, kliknij w obrazek.


Wojowniczka z Kagolanii
Fantastyka -> Fantasy | trwające | autor: Kasamiyo Akasawa

W okrutnym, pełnym anarchii i powojennego chaosu świecie władzę sprawują ci, którym dane jest posiąść wiedzę. A nią dysponują tylko dwie potężne organizacje, które zazdrośnie strzegą swoich tajemnic. Kalena dostaje szansę zostania członkinią jednej z nich - Stowarzyszenia Skrybów, które zachowując pozory wyłącznie naukowej działalności od lat szkoli młodych wojowników. Po ukończeniu trudnego szkolenia szkolenia dziewczyna zmienia się diametralnie. Idee Stowarzyszenia stają się jej bliskie i pragnie pomóc w rozpropagowywaniu ich. Jednak już niedługo światem ma wstrząsnąć kolejna wojna. 

"Czas jest zdobyczą. Mija szybko. Wykorzystaj życie, dopóki jest Ci dane."
Romans | trwające | autor: Mrs.Cross

"Oblicze prawdy opowiada o losach dwojga młodych ludzi, który poznali co to ból i cierpienie. Opowieść mówiąca o zdradzie, trudnych wyborach, przyjaźni - zarówno tej prawdziwej, jak i fałszywej. Christopher Carraway i Catherine Ayars poznali również co to znaczy prawdziwa miłość. Udowodnili, jak wiele można dla niej poświęcić, jak wiele można zaryzykować. Pokazali, ile można znieść dla miłości i szczęścia.
Ich miłość była nieskazitelna, a oni byli jednością.
Niestety, przyjdzie im wybierać pomiędzy życiem a śmiercią."

Jestem Twoim Bratem
Fantastyka -> Fantasy | trwające | autor: Hertanix Michał

Zapraszam do świata, który nie wie co to znaczy, że "ludzkie życie jest bezcenne". Przez wieki dochodziło w nim do wielu sporów i konfliktów, wyniszczające wojny i kataklizmy spowodowały zatrzymanie się rozwoju broni, która i tak nie mogła się równać z mocą, którą opanował człowiek. Pozwalała ona na wykonywanie tego co nazwali byśmy "cudem", lecz nie zawsze była dobra. Wiecznie wykorzystywana do zabijania i sprowadzania cierpienia.
Lecz świat nie przewidział jednego, że pojawią się na nim dwaj geniusze, którzy go zmienią....

 Ostatnia Myśl
Fan fiction -> Crossover | trwające | autor: Kot Książkowy

Klara całe swoje życie spędziła w szpitalach. Lekarze nie wiedzą co jej jest. Już dawno straciła wiarę w to, że przeżyje. Kiedy sądzi, że wreszcie jej życie dobiega końca, przenosi się do pierwszego ze światów, które zwiedzi. W każdym świecie Klara coraz bardziej uświadamia sobie, że nie chce umierać.
Ale czy nie jest już za późno?

Inny świat istnieje. Spróbuj go dostrzec.
Fantastyka -> Fantasy | trwające | autor: Black Angel.

Veronica to nastolatka z problemami. Jest wychowywana przez ojca prezesa, a zarazem naukowca dobrze prosperującej na rynku firmy MEDRO. Ze względu na liczne obowiązki, mężczyzna nie poświęca córce zbyt dużo czasu. Veronica jest zamknięta w sobie, najlepiej czuje się z dala od wszystkich, a miejscem z którego mogłaby nie wychodzić jest jej pokój. Dziewczyna nie potrafi odnaleźć się w kontaktach z rówieśnikami, ani funkcjonować w grupie. Gdyby nie jej najlepszy przyjaciel Nate, z którym zna sie od przedszkola, już dawno odcięłaby się od innych. Dziewczyna nie daje po sobie poznać, że coś jest nie tak. Codziennie nakłada różne maski, starając nie wyróżniać się z tłumu i robi wszystko, aby nikt nie dowiedział się o jej problemach. Życie Very i Nate'a zmienia się diametralnie gdy oboje zostają zaproszeni na testy medyczne. Niedługo po testach bohaterowie zostają porwani. Zostają zmuszeni do przejścia przez tajemniczy portal. Spotkani po drugiej stronie ludzie, próbują wmówić im, że znajdują się w równoległym świecie. Bohaterowie biorą to za dobry żart, dopiero gdy widzą w jakim stanie jest miasto do którego trafili, zaczynają wierzyć, że spotkani po drugiej stronie rówieśnicy, mówią prawdę. Okazuje się, że od roku ich świat niszczony jest przez falę mroku, która pochłania wszystko i wszystkich. Ludzie giną bez śladu, a jedyną szansą na uratowanie tego miejsca jest odnalezienie tajemniczego profesora, który umie otworzyć portal i pomoże przedostać się ocalałym do świata Veronicy i Nate'a. Okazuje się, że jedynym ratunkiem jest przejście tajemniczej Próby. W nowym świecie nic nie jest takie jak się wydaje, a każdy skrywa własną, mroczną tajemnicę. Droga do wolności jest kręta, a jedna decyzja może zaważyć o przyszłości.

||Zawsze?||
Fantastyka -> Fantasy | trwające | autor: Armin.Armin.

Gabriel przed pięcioma miesiącami przeprowadził się z Włoch do Polski. W szkole jest popychadłem, a inne dzieci od razu przyczepiły do niego przykre etykietki. Wszystko zmienia się, kiedy poznaje trójkę przyjaciół o niesamowitych oczach – których nie widzi nikt prócz niego. Pomagają mu we wszystkim, ale także przysparzają sporo problemów... Jaką kryją za sobą tajemnicę? Nie są zwyczajnymi "wymyślonymi przyjaciółmi". "Zawsze?" to opowieść o walce z uprzedzeniami, psychologami i o tym, że na tym świecie istnieją zjawiska, których nikt nie jest w stanie ogarnąć umysłem. O Dymie i Płomieniach oraz jak cienka granica ich dzieli.

Miłość i ryzyko
Romans | trwające | autor: Mrs.Cross

:- Szybko, skryj się. – usłyszałem zdenerwowany głos swojego taty. Długo się nie namyślając, pobiegłem do sypialni rodziców i wszedłem pod łóżko. Przytuliłem do siebie swojego ukochanego misia i modliłem się, aby ten Czarny Pan już poszedł. Nie widziałem jego twarzy, gdyż zakryta była przez czarny kapelusz z rondem wielkości koła od roweru.
W domu coś huknęło. Odkleiłem głowę od podłogi, a swój wzrok skierowałem na drzwi od pokoju. Na podłodze widziałem kilka czerwonych kropli, które przypominały… krew?
Po policzkach zaczęły spływać mi łzy.
- Błagam cię! Zostaw mnie w spokoju! – prosił tata.
- Gdzie on jest?
- Nie ma go! Katie go zabrała… – szeptał mój ojciec.
Usłyszałem jakiś szmer, a po chwili ciało mojego taty leżało na podłodze, z głową skierowaną w moją stronę.
- Tato… – szepnąłem. Nagle przed moimi oczami, nad gardłem taty, zabłysło srebrne ostrze. Nie miałem pojęcia co się stanie, dopóki tego nie zobaczyłem. Błyszcząca stal zagłębiła się w krtani mojego taty.
Zachłysnąłem się powietrzem. Tato, musisz żyć! Te słowa powtarzałem w myślach do czasu, aż nie straciłem przytomności…

Trzy etapy
Fan fiction -> Harry Potter -> Czasy Harry'ego | trwające | autor: Koneko

Historia opisuje trzy etapy znajomości Hermiony Granger i Draco Malfoya. Jest kilka lat po Wojnie o Hogwart, oboje pracują w Ministerstwie. Pewnego dnia, Draco pojawia się w domu Hermiony z propozycją. Propozycją nie do odrzucenia. Propozycją, która zmieni życie ich obojga. 

Córka boga
Fan fiction -> Anime&Manga | trwające | autor: Midori

Nie wiesz, co przyniesie jutro, ale nie spodziewasz się niczego nadzwyczajnego. Aiko też tak myślała, ale jedna, jedyna osoba zmieniła cały jej świat, wywróciła go do góry nogami. Nic w tej osobie nie byłoby nadzwyczajnego, gdyby nie to, że była ona bogiem... 
Nie wie, jak odnajdzie się w nowej rzeczywistości. Czy sobie poradzi? Pewnie tak, bo musi. Musi pokazać, na co ją stać. Tak to już jest, kiedy twoim ojcem jest Pain, Lider Akatsuki.


Ilość dodanych blogów: 9
Ilość usuniętych blogów: 0
Ilość blogów w katalogu: 124
- Dramat: 1
- Fan Fiction: 75
- Fantastyka: 27
- Kryminał: 4
- Obyczajowe: 3
- Romans: 9
- Zbiory opowiadań: 5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Netka Sidereum Graphics