8.08.2016

[82] Nowe posty

Not all those who wander are lost.
Autor: A.
Romans

Rozdział 6.
— A tymczasem jestem prawnikiem za dnia i rockmanem w nocy. 
— Cóż, dobrze że nie psychopatą, który morduje za pomocą tępej piły ręcznej.
— Słucham? — Zaśmiał się nie dowierzając w to co słyszy.
— Wybacz... Wczoraj przed snem oglądałam Teksańską masakrę piłą mechaniczną. Dodaj do tego mój czarny humor i violà!
— Lubisz gore? — Uniósł do góry brew z rozbawieniem.
— Oh, będziesz kolejną osobą, która nie może uwierzyć w to że lubię horrory, zombie i apokalipsy? 
— Łamiesz wszelkie stereotypy.
— Przepraszam, że burzę twoje wyobrażenia na swój temat... — powiedziała i po krótkiej chwili dodała. — Albo wiesz co, w cale nie jest mi przykro. Oh tak, nienawidzę obcasów, nie noszę sukienek, lubię się wspinać i skakać ze spadochronem i uwielbiam oglądać stare horrory z popieprzonymi mordercami, którzy wypruwają swoim ofiarom flaki.


Ogarnąć apokalipsę
Autor: Rinkashi Meari
Sensacyjne

Mądre Pomysły są Nudne
Wyszłam na korytarz, po czym skierowałam się do toalety, na szczęście była wolna. Pomieszczenie było zaniedbane i zdecydowanie wymagało remontu. Spojrzałam na rurę pod sufitem. Były dwa wyjścia. W wypadku powodzenia bez trudu opuściłabym szpital. Mogło się również nie udać, a ja wpakowałabym się w kolejne kłopoty. Największym kłopotem byłoby jednak, gdybym kogoś zagryzła. Musiałam podjąć to ryzyko.
Stanęłam na sedesie i przewiązałam zaimprowizowaną linę nad sobą. Związałam z niej pętle. Pociągnęłam sznur kilka razy dla pewności, po czym skoczyłam.


Daugher of the Frozen Forest
Autor: Justyna Weronika
Fantastyka, fantasy

Rozdział 7
Wstałam o świcie. Rzadko mi się to zdarza - obudzić się tak wcześnie i jeszcze tak wypoczętą. Powszechnie znany jest fakt, że ranne wstawanie źle działa przecież na cerę. Jako kochanka Pana musiałam dbać o to, by zawsze wyglądać pięknie i promiennie. Prawdę mówiąc przez pierwsze lata mojego pobytu w Labiryncie Ognia zajmowałam się tylko tym. Nie wspominam tego okresu jako złego. Czułam się przy nim dobrze i bezpiecznie. Andegawen rozpieszczał mnie i nazywał "ulubienicą". Nie rozumiałam wtedy jego słów, gdyż nie widziałam o istnieniu jego żony oraz innych kochanek

Strach, lecz nie tej nocy
Autor: Szklany Stwór
Fan fiction, Gravity Falls

Rozdział V: Nowe-stare znajomości
Jaki udało im się przedostać przez Lustro?
- Pewnie było uszkodz...
- Nie, moje klatki są bezbłędne.
- Przepraszam, bracie.
Zatem muszą być potężniejsi niż mi się wydawało. 
- Mamy się nimi zająć?
Nie, mogą się przydać. Obniż zabezpieczenia klatki. Niech mają możliwość wydostania się w każdej chwili. Nie chcemy, żeby tu zostali.
- Czyżby nam zagrażali?
Nie, ale wolę żeby nie umierali. Na razie. Dopilnujcie, żeby szpiedzy nie opuszczali swoich stanowisk. 
- Na wszystko mam oko, Panie.
Dołączę do was niedługo. Coś czuję, że w pewnych kwestiach będę musiał sam interweniować. Miejcie oko na naszych nowych gości. 
- Kolejna Moc się objawiła?!
Dowiemy się w swoim czasie. Jednak mam wrażenie, że jestem na dobrym tropie. Bardzo dobrym.


Royal Love Story
Autor: Mardzia
Romans

Rozdział V
Samochód sunie ulicami Sztokholmu. Korki powoli się rozluźniają. Dobija 18:00. Spóźnię się. Nienawidzę jak ktoś musi na mnie czekać. Ciekawe co on teraz robi? Zaraz co mnie to obchodzi.
Kilka minut późnej samochód podjeżdża pod Master Training. Wciągam kaptur na głowę. Mam nadzieję, że nikt mnie nie rozpozna. Ochrona zostaje w samochodzie. Kiedy tylko wysiadam samochód z SAPO w środku odjeżdża. Dzisiaj będziemy sami.


Miasto bez ciebie
Autor: Nerinne
Romans

1. Oferta pracy
Nie. Nigdy się to nie stanie. Widzę to w oczach Simona. Mimo że dostanę stałą pracę, nie odetnę się od mojego obecnego życia z dnia na dzień. Zawsze będę członkiem gangu. A osoba, która jest w stanie przyjąć do pracy kogoś takiego jak ja, musi mieć do tego powody. Pewnie sądzi, że w kryzysowej sytuacji będę w stanie zabić, czego nie zrobiłaby zwykła osoba. Posada ochroniarza to jedynie przykrywka dla brudniejszej roboty, w której przecież babram się całe życie. 
Nie mam nic do stracenia. A potrzebuję pieniędzy. Bardzo.
Simon też to wie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Netka Sidereum Graphics