28.01.2017

[135] Nowe blogi

Aby przenieść się na bloga, kliknij w obrazek.

ASHES

Fan fiction > Igrzyska Śmierci | trwające | Susan Kelley

Raven martwi się o swoich bliskich. Gdy jej młodsza siostra trafia na arenę, dziewczyna jest na skraju załamania. Kilka dni po Dożynkach znajduję wiadomość. Może los jej siostry nie jest przesądzony? Co jeśli Raven stanie się częścią skomplikowanego przedsięwzięcia? Czy uda się jej uratować siostrę?

Życie Venus nigdy nie było łatwe. Jej siostra zginęła na Igrzyskach, gdy ona miała dziewięć lat. Jej matka sprowokowała Kapitol i teraz zbiera tego żniwa. Venus zostaję wylosowana na trybutkę. Razem z nią na arenę trafia chłopak z fiołkowymi oczami. Czy Venus wygra Igrzyska? A może jej śmierć będzie częścią kary za zbrodnie jej matki?


Siła Słońca i Potęga Księżyca

Fan fiction > Gwiazdy i fani | trwające | Just Juliet

Biel i czerń 
Śmiech i płacz
Miłość i nienawiść
Prawda i fałsz
Dzień i noc
Słońce i księżyc
Życie i śmierć
Niebo i piekło
Anioły i demony
Dobro i zło
Za pomocą słów, niebo i piekło toczą walkę o nasze istnienie.


Corazón valiente

Fantastyka > Fantasy | trwające | Amadea

Odkąd ludzie nauczyli się okradać elfy z ich cmentarzysk, które okazały się być "kopalnią kamieni szlachetnych", musiały się przed nimi ukryć. Elfy nie potrafiły walczyć. Ludzie zmusili je jednak do nauki sztuki walki. Nastąpił przez to podział wśród elfów. Wściekła na ludzi Królowa zebrała część poddanych i opuściła Kastę tworząc Elfy Ciemności.
Srebrnooka Amadea, dziedziczka tronu dostaje pod opiekę adepta Milo, którego musi nauczyć zasad panujących w Królestwie Światła. Uparty chłopak, który ma w połowie elfią krew, nie ułatwia jej tego zadania.


Zaginiona przeszłość

Fantastyka > Science-Fiction | trwające | Maggie

Moje życie zaczyna się od piętnastego roku życia. Co było wcześniej? Nie mam pojęcia. Nie wiem kim jestem, co tutaj robię, czy mam jakichś bliskich... Nie znam swojej przeszłości. Ktoś, bądź coś, odebrał ważną cząstkę mnie. Duża luka w głowie skłania mnie do odkrycia prawdy o sobie, ale ktoś nie pozwolił mi tego zrobić. Dlaczego? Kim był? Nie pamiętam jej twarzy. A może jego? Czy coś mi grozi? Dlaczego jestem... sama? Czy tak ma pozostać? 
Mieszkam z dala od innych ludzi. Nie pytajcie dlaczego, bo nie znam odpowiedzi. 
Nic nie pamiętam. 
Kolejną zagadką jest wytatuowana na moim nadgarstku cyfra 009. Co oznacza?


Nad przepaścią


Fantastyka > Fantasy | trwające | Maggie

Stała nad przepaścią i zastanawia się, czy zrobić ten jeden krok, prowadzący ją do... możliwej wolności? Silny wiatr zachęcająco pchał ją w stronę otchłani. Jeszcze mogła się wycofać, ale czy było warto?
— Halo, czy ktoś mnie słyszy?! — krzyknęła rozpaczliwym głosem. — Wiem, że tam jesteście! Odezwijcie się!
Echo rozniosło jej jakże przyjemny dla uszu głos, odstraszając tym siedzące na konarach drzew ptaki. Odpowiedziała jej głucha cisza, którą było można ciąć ostrym jak brzytwa sztyletem. Z trudem przełknęła ślinę i spojrzała w zachmurzone, ciemne niebo.
— Potrzebuję pomocy! — Zacisnęła dłonie w pięści tak, że pobielały jej kłykcie. — Błagam was, pomóżcie mi…! Jesteście mi to winni! — Upadła na kolana, raniąc je przez ostre kamyczki, jednak nie zwróciła uwagi na ból. Nachyliła się nad przepaścią i załzawionymi oczami zajrzała w ciemność. — Dlaczego nikt mnie nie słyszy?! — Po jej policzku spłynęła łza wielkości grochu. Nie była to łezka słabości, lecz złości, a za razem cierpienia. — Zabraliście to, co było mi najdroższe. Przez was zostałam zmuszona do tego, czego nie chciałam zrobić i myślicie, że wam wybaczę?! Nie zostawię tak tego! Co z tego, że jestem tylko zwykłą i naiwną śmiertelniczką?
Po jej policzku spłynęła kolejna łza. Szybko otarła ją wierzchem dłoni. Zacisnęła mocno szczękę i uderzyła pięścią o ziemię, a jeden z malutkich kamyczków sturlał się w przepaść.
Gdy nie uzyskała wyczekiwanej odpowiedzi, ponownie zaczęła się zastanawiać, czy zrobić ten krok. A wiatr pchał ją w tym kierunku. Spojrzała błyszczącymi, brązowymi oczami w czarną otchłań przepaści.
Blog o przyjaźni, poświęceniu i miłości...



wzorek+%281%29.png (320×51)


Ilość dodanych blogów: 5
Ilość usuniętych blogów: 0
Ilość blogów w katalogu: 138
- Dramat: 4
- Fan Fiction: 81 
- Fantastyka: 39
- Hobby: 1
- Kryminał: 3
- Obyczajowe: 3
- Romans: 13
- Sensacyjne: 2
- Zbiory opowiadań: 8

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Netka Sidereum Graphics