10.04.2017

[164] Nowe posty

Las Smoka
Autor: Raylie
Fan Fiction | Xiaolin Showdown

Rozdział 4
„– Po co chcesz mnie rozebrać? – odzyskała głos po owych pośpiesznych kalkulacjach.
– Żeby ci się przyjrzeć, oczywiście – operował swawolnym głosem. – Czy nie wiesz, co wyczynia z umysłem mężczyzny widok zgrabnego ciała kobiety odzianego wyłącznie w nocne buciki? – Potoczył natarczywym wzrokiem po nogach dziewczyny, aż spoczął nim na pantoflach z czarnej aksamitki wystających zza rąbka szaty. – Nienawidziłem okaleczonych stóp Chinek.”


Rzan komentuje i tłumaczy
Autor: Rzan
Zbiory opowiadań

Wyobraź sobie zemstę. Wyobraź sobie karę (1/9) [T]
„Zdrada, przekleństwo, długi i w końcu „Chcesz... bym urodziła ci syna?” Jednak na decyzję, która mogła okazać się najlepszą lub najgorszą, jaką kiedykolwiek podjęła Hermiona, zaważyła chęć zemsty.”

TEMATYKA: Zaaranżowane małżeństwo, problemy rodzicielskie, ciąża/dzieci, rozwój postaci.


Strach
http://strach-fanfiction.blogspot.com/
Autor: Nathalee xxx
Fan Fiction | Gwiazdy i fani
Rozdział 7
„— Co tu robisz? — w końcu zapytał, spoglądając w oczy Rileya. — Co zrobiłeś? Czym zawiniłeś?
Mężczyzna wziął głęboki oddech, samemu sobie zadając to pytanie. On jedynie chciał sprawiedliwości, zawinił pragnieniem wyrównania rachunków. Jedynie wybrał do tego zły sposób, zgubił się gdzieś i sam nie był pewien czy zrobił dobrze, czy źle.
— Wiesz, miałem żonę. Przepiękną, wiecznie uśmiechniętą Paige...”


Hogwart skuty lodem — Jelsa fanfiction
Autor: OliSz
Fan Fiction | Crossover

Rozdział XXXVIII — Atramentowe kule
„>Elsa w końcu roześmiała się, będąc całkowicie skołowaną. Jack również zaczął się śmiać.
— Ups. — Spojrzał na zbroję, która dorobiła się różków. Rzucił do dziewczyny żartem: — Błagam, nie donoś na mnie, Strażniczko Regulaminu! Zrobię, cokolwiek zechcesz!
— Nie wiem, Królu Mazgajów — odparła udawanym, zadufanym tonem, starając się zachowywać tak, jakby zupełnie nie zwróciła uwagi na piosenkę ducha. — Zastanowię się. Przekonaj mnie.
— Mam błagać o łaskę na stojąco czy uklęknąć? — Zarechotał.”


Lost in the Time
Autor: Nessa
Fan Fiction | Zmierzch

Rozdział 152
„[…]– Hej, Issie… Chcesz porozmawiać? – usłyszała za plecami. Drgnęła niespokojnie, coraz bardziej wytrącona z równowagi, tym bardziej, że Matt wciąż brzmiał na spokojnego. – Nigdzie nam się nie śpieszy, jasne? Mam na myśli…
– To nie jest takie proste – stwierdziła zgodnie z prawdą. – Zresztą od kiedy ja mam tutaj cokolwiek do powiedzenia? – dodała, samą siebie zaskakując nutką goryczy, która wkradła się do jej głosu.
– W zasadzie…
Matt urwał, ale to na dłuższą metę i tak nie miało znaczenia. Zaraz po tym Marissa – wciąż niepewna i dziwnie oderwana od rzeczywistości – z wolna się odwróciła.”


Blank Dream
Autor: Nessa
Fantastyka | Horror

Rozdział 4
„[…] – W tym miejscu upływ czasu nie ma znaczenia… Bardzo wiele rzeczy go nie ma. – Wzruszył ramionami, zupełnie jakby rozmawiali o czymś najzupełniej normalnym. – Słońce zawsze jest w takiej pozycji – dodał, a dziewczyna z niedowierzaniem potrząsnęła głową.
– To nie ma sensu – zaoponowała machinalnie, coraz bardziej podenerwowana. – Jak mogłoby, skoro prędzej czy później zapada noc? Słońce przecież…
– Jest nieruchome – przerwał stanowczo Shadow. – Wieczny zmierzch, taki sam od zawsze… Odkąd ja sięgam pamięcią. – Zamilkł, po czym jakby od niechcenia obrzucił Angel uważnym spojrzeniem. – Nigdy nie doczekamy się świtu, moja droga. Po kres wieczności będziemy czekać na nadejście nocy…”


Light in the Darkness
Autor: Nessa
Fantastyka | Horror

Rozdział 36
„[…] – Skoro już doszłyśmy do wniosku, że wariactwo mam w genach, równie dobrze obie możemy już całkiem oszaleć. Nany nie ma, a ja nie znam żadnej porządnej wiedźmy – rzuciła z przekąsem – ale właściwie po co mi jakiekolwiek plemię?
Jeszcze kiedy mówiła, w końcu podniosła się z kolan, z wolna ruszając w stronę Alyssy. Dopiero kiedy usiadła obok, dziewczyna zorientowała się, że Mary trzyma na kolanach laptopa.
Wampiry, demony i Internet?
A właściwie… czemu by i nie?”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Netka Sidereum Graphics