14.10.2017

[221] Blog miesiąca - wrzesień

(c) prettysmilex
Cześć!
Jak widać, post pojawił się ze sporym opóźnieniem (no sorki, ledwo mam czas na sen :/) za co bardzo przepraszam. Oczywiście czas głosowania będzie wynosił jak zwykle miesiąc.
Zapytałabym co u Was, ale pewnie szkoła, deszcz, jesień, może nawet już zachorowaliście. No nic fajnego, więc przejdę do nominowanych:


Jeśli któryś z autorów nominowanych blogów chciałby wstawić sobie gadżet sondy na bloga, może napisać na email katalogu (ksiega.basni.katalog@gmail.com), a ja podam Wam kod do wklejenia.


Głosowanie trwa do 13 listopada godz. 23:59.

4 komentarze:

  1. Wow, to mnie zaszczyt kopnął xD
    Dobrze, że weszłam na swojego bloga, bo bym o niczym nie wiedziała...
    Na jakiej zasadzie nominujecie? Jestem bardzo ciekawa odpowiedzi :D
    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za nominację ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze czytam kilka rozdziałów na każdym z blogów, który zgłosił się w danym miesiącu. Głównie biorę pod uwagę poprawność, bo opowiadanie może mi się nie spodobać, jednak innych porwie, więc staram się nie sugerować własnym gustem. Poza tym na każdym z blogów musi pojawić się przynajmniej jeden rozdział w danym miesiącu (np. blogi nominowany do bloga września musi mieć najstarszy wpis 1 września).
      Pozdrawiam i życzę powodzenia! :>

      Usuń
  2. Woah, muszę przyznać, że bardzo mnie zaskoczyłyście - bardzo dziękuję za nominację blizn :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh,jestem tak bardzo do tyłu! Dziękuję ślicznie za nominację mojego kochanego Sought. c:

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics