22.08.2018

[277] Nowe blogi

http://ksiega-basni.blogspot.com/2018/07/271-wakacyjne-konkursy.html
Aby przejść na bloga, kliknij obrazek


Serce bohatera
 
fantastyka --> fantasy | trwające | Skoiastel i Drixan

„Podobno nic nie dzieje się bez przyczyny, a historie lubią zataczać koło.
Podobno.
Pięć lat po wojnie wszystko wygląda jednak zupełnie inaczej; wybitni bohaterowie pokazują rogi, młodzi podróżnicy spotykają się z przypadku, Festiwal Słońca okazuje się klapą, a Książę Demonów traci zęby oraz... wypatruje żony. A gdyby tak dodać do tego nieco piór, odrobinę białej magii i szczyptę podejrzanie pachnącej herbaty?”.


To nasza tylko, nie gwiazd naszych wina.
 
fantastyka --> fantasy | trwające | Shayen

Byłam normalną nastolatką posiadającą rodzinę i nieco samotne życie. Nigdy nie udzielałam się społecznie, nie czułam potrzeby przebywania z ludźmi. Kochałam za to naturę, dziką przyrodę, powiew wiatru we włosach. Tym żyłam.
A potem wszystko się zmieniło.

Nigdy nie spodziewałabym się, że to wszystko od samego początku było mi przeznaczone. Opowiem wam historię, która całkowicie zmieniła moje życie.

(Wattpad)


Antykreator
fantastyka --> fantasy | trwające | Leah Stark

Czytelniku, tajemniczy człowieku w czerni, jestem tutaj, aby wypluć siedzącą we mnie demoniczną nienawiść. Jestem tu, aby wykopać wszystko to, czego najbardziej się boisz.
Oto ja. W koronie z rogów i krwawych kolców.
Kim jestem? Jestem obserwującym cię cieniem, cierniem w twoim sercu, wszystkimi grzechami, które popełniłeś w życiu. Jestem czernią i bielą, jestem życiem i śmiercią, jestem czystością i prawością, jestem losem, jestem krwią na ostrzu noża. Żeruję na ludzkich marzeniach, a twoja słabość czyni mnie coraz silniejszym.
Jestem Antykreatorem, odrzuconą jeszcze w erze prapoczątku mroczną cząstką Stworzyciela. Powstałem z boskiej nienawiści. Wiem, do czego zostałem stworzony. Jestem Pożeraczem Światów. To ja mam dopełnić bożego dzieła, czyniąc je kupą dymiących i cuchnących krwią popiołów. Jestem iskrą zapalną biblijnej Apokalipsy.
A przynajmniej tak twierdzą. Bo mi zawsze wydawało się, że podstawą jest - o ironio! - święty spokój. Nigdy nie uważałem, że niszczenie światów jest mi do czegokolwiek potrzebne. Widmo ciążącego na mnie obowiązku zawsze gdzieś tam się czaiło, nieraz rzucając mroczny cień na wszystko wokół, ale jeszcze nie zdarzyło się, by był na tyle mocny, by do czegokolwiek mnie popchnąć. Wolałem go nie zauważać. Ignorować, licząc na to, że jeśli nie będę o nim myślał, zniknie sam z siebie, nie upominając się o swoje. Najchętniej bym go odciął, a słynny miecz Antykreatora, zwykły kawał hartowanej stali, w którym nijak nie potrafię doszukać się niczego wyjątkowego, złamałbym na kolanie. Nawet z czystej ciekawości, by sprawdzić, co wtedy się stanie.
Nie chciałem być Antykreatorem. Lecz gdy na horyzoncie pojawia się gnojek, który nagle zapragnął mi tę pozycję odebrać...
Sam nie wiem, skąd we mnie takie uczucia. Może to zwykła urażona męska duma. Może zbyt wysokie mniemanie o sobie. Wiem tylko, że każda próba wykrzyczenia tego komuś, to jedynie zabijanie własnego bólu...

(Wattpad)


Radosna Kompania
fantastyka --> fantasy | trwające | Leah Stark

Nieśmiertelny morderca, półdemonica ze skłonnością do depresji, najemnik, który według starej jak oba światy przepowiedni ma doprowadzić do biblijnej Apokalipsy... i jeden człowiek, któremu wydaje się, że może nad nimi wszystkimi zapanować.
Znasz przepowiednię o Antykreatorze? Ponadprzeciętnie potężnym gostku, za którego sprawą świat ma trafić szlag? To teraz wyobraź sobie, że Antykreator jest jedynie psem łańcuchowym w obliczu potęgi, która postanowiła po wielu latach wyjść z cienia...
Gdy na świecie zaczyna królować chaos, a jedyna osoba, która może temu zapobiec, uznaje go za świetną zabawę, każdy krok może nieść ze sobą niewyobrażalne konsekwencje.
Twarda, męska historia w barwnej oprawie współczesnej baśni.

(Wattpad)


Uszkodzona Dusza
fantastyka --> fantasy | trwające | Leah Stark

Jak to jest być wilkołakiem w wielkim mieście? Ano trudno...
Leah ma szesnaście lat, fobię społeczną, dziwne zainteresowania i kilkoro niecodziennych przyjaciół. Razem ze swoją sforą czuwa nad tym, by granice między Pierwszym a Drugim światem zbytnio się nie zatarły. Nieustannie walcząca ze zbyt niskim poczuciem własnej wartości, marzy o tym, by wreszcie nadarzyła się okazja utarcia nosa wrogom. Jednak gdy pewnego dnia pojawiają się wyczekiwane kłopoty, wszystko przestaje się układać...
To nie jest kolejna powieść o miłych ludziach i błyszczących wampirach. To twarde urban fantasy w ciężkim rytmie Black Sabbath i dusznej atmosferze postsocjalistycznego blokowiska.

(Wattpad)


Czarnołuska
fantastyka --> fantasy | trwające | Leah Stark

Wyobraź sobie, że urodziłeś się jakimś cholernym wybrańcem. Obdarzono cię właściwie wszystkim, czego mogłeś sobie tylko zamarzyć - nadludzką siłą, szybkością, inteligencją, możliwością wzbicia się w niebo. Wyobraź sobie, że jesteś latającą jaszczurką o ognistym oddechu, legendarnym Strażnikiem, stworzonym do tego, by pilnować granicy między światem ludzi, a magii. Problem tylko w tym, że wszystkim tym ostentacyjnie pomachano ci koło nosa i cofnięto szybko, gdy już wyciągałeś dłoń... Wyobraź sobie, że mianowano cię wygnańcem tylko dlatego, że jesteś wyjątkowy. Że twoi bracia i siostry traktują cię jak trędowatego, starają się zapomnieć o twoim niewygodnym istnieniu... dopóki nie okazało się, że jesteś im potrzebny.
W takiej właśnie sytuacji znalazła się szesnastoletnia Nihal Kruger. Smokon, pełniący rolę berlińskiego Strażnika, choć to jej się ona należała, nagle znika w tajemniczych okolicznościach, a niedoświadczona dziewczyna musi go zastąpić. Niechcący wplątuje się w sam środek magicznej afery na skalę światową, której zdecydowanie wolałaby uniknąć...
Okraszone sporą dawką czarnego humoru urban fantasy w rytmie AC/DC i atmosferze sennego marzenia.

(Wattpad)


Czarny księżyc
fan fiction --> Zmierzch | trwające | Leah Stark

Gdy tracisz wszystko i nieustannie musisz się temu przyglądać... co robisz? Gdy nagle pojawia się szansa zagrania na nosie wrogom i pokazania, na co cię stać, lecz wszystko to może okazać się tragiczne w skutkach... na co się zdecydujesz?
Opowieść oczami Lei Clearwater, najbardziej zaniedbanej postaci sagi "Zmierzch", pisana przez kogoś, kto nawet nie lubi "Zmierzchu".
Jeśli myślisz, że nie da się napisać fanfiction sagi "Zmierzch" do rytmu starego dobrego hard rocka... to się mocno zdziwisz.

(Wattpad)


Jesteśmy straceni, przegraliśmy z miłością.
fan fiction --> Harry Potter --> Nowe pokolenia | trwające | Potterówna

 Ona jest Gryfonką i córką Harry'ego Pottera.
On jest Ślizgonem i synem Draco Malfoya.
Ona kocha latanie i taniec.
On uwielbia jej dokuczać.
Dzieli ich wszystko.
On zakłada się, że ją zdobędzie.
Ona o tym wie.
Oboje zaczynają grę, w której stawką jest czyjeś złamane serce.


Nie igraj z Księżycem
fan fiction --> Kraina Lodu | trwające | Łoś Naczelny

Gdy w Europie szaleje burza, królowie tracą korony i głowy, myśl humanistyczna ginie w ogniu stosów, a ręce katalońskiej sekty sięgają dalej, niż ktokolwiek by pomyślał, wszystko staje się możliwe.

Miłościwie nam panująca królowa nigdy by się nie spodziewała, ile Jego Świątobliwość może mieć do powiedzenia w sprawie jej paranormalnych zdolności.
Handlarz lodu zostaje boleśnie uświadomiony, że wciąż, mimo wszystko, jest tylko handlarzem lodu.
Potępiony książę znika bez śladu i nikt po nim nie płacze. Do czasu.



Ilość dodanych blogów: 9
Ilość usuniętych blogów: 0
Ilość blogów w katalogu: 245
- Dramat (3)
- Fan fiction (120)
- Fantastyka (71)
- Historyczne (2)
- Hobby (1)
- Humor (2)
- Kryminalne (7)
- Obyczajowe (9)
- Poezja (1)
- Przygodowe (3)
- Romans (14)
- Sensacyjne (1)
- Thriller (1)
- Zbiory opowiadań (10)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Netka Sidereum Graphics