18.01.2016

Czasy Huncwotów

Czterej Huncwoci i Ruda
autor: The Grey Lady

Siedemnastoletnia Ginny w torbie Hermiony znajduje tajemniczy Złoty Zmieniacz Czasu.
Co wyniknie z podróży w czasie?
Czy tytułowa „Ruda” u boku Jamesa to… Lily?
Jaka jest tajemnica Zmieniacza?
ZAKOŃCZONE

 Fortuna kołem się toczy
https://melodie-duszy.blogspot.com/

  Autor: Ew
WATTPAD

Lily, James i przyjaciele rozpoczynają szósty rok w Hogwarcie. Niestety, wybucha wojna i wszystko zaczyna iść po złej myśli... Czy bohaterom uda się pokonać ciągle szerzące zło? Czy wrócą do beztroskiego stylu życia? Czy dojrzeją na tyle, by zauważyć, że życie nie zawsze usłane jest różami? Czy będą potrafili odróżnić przyjaciół od wrogów?

Inna Alternatywa
autor: Aleksandra Lestrange
Gdy życie przybiera nieoczekiwany tor, czasami trzeba udać się do ekstremalnych środków i postawić wszystko na jedną kartę. Oni tak zrobili. Zaryzykowali całym swoim życiem, by chociaż odrobinę odmienić własny los.

 LUB

Co by było, gdyby Harry Potter, syn Remusa i córka Syriusza cofnęli się w czasie, by uchronić rodziców od niekoniecznej śmierci?

  In Search of a Better Ending
http://marauders-another-story.blogspot.com/
Autor: Aleksandra Lestrange
  Lily Evans znajduje w czasie ferii zimowych w Dziale Ksiąg Zakazanych siedem książek, których wcale nie powinno tam być. Zaskoczona tym, że w tytule pojawia się bardzo dobrze jej znane nazwisko "Potter", pokazuje książki huncwotom, którzy zostali w zamku. Bez zastanowienia zaczynają czytać. Treść książek dostarcza im bardzo wiele przydatnych informacji. Osoby, którym z pozoru nie warto ufać, chcą pomóc, a przyjaciele okazują się wrogami.
Jak wiele dzieli ich od wojny?
Co nakłoniło Regulusa Blacka do zgody z bratem?
Kto wysłał im tajemnicze książki?
Czy uda im się odmienić los?
ZAKOŃCZONE 

Istniejemy póki ktoś o nas pamięta - Meadowes and Black
autor: Adaline

Miłość, przyjaźń, rodzina..
Moje opowiadanie nie składa się tylko z radosnych momentów. Jest to historia przede wszystkim o miłości w stanie wojny. W wielu przypadkach szczęście łączy się z nieszczęściem, radość z bólem, a miłość z nienawiścią.

Laudanum

autor: Oleńska

1982. AU o Severusowej naturze w słowach więcej niż kilku, czyli co się dzieje z najmniej ulubionymi Ślizgonami jeśli nie kochają Gryfonow. Bary, opary, szemrane biznesy, nielegalne substancje – zło nie zniknęło ot tak z powierzchni ziemi tylko dlatego, że wojna się skończyła. Czarodziejski świat bez Voldemorta wiele się nie różnił od tego z nim.
ZAKOŃCZONE

Love cannot be compelled
autor: Uśmiechnięta Kuoka

„Jestem jeszcze zakochana resztkami bezsensownej miłości i jest mi tak cholernie smutno teraz, że chcę to komuś powiedzieć. To musi być ktoś zupełnie obcy, kto nie może mnie zranić.”Janusz Leon WiśniewskiEileen Marceau - we wrześniu zaczyna szósty rok nauki w Hogwarcie, jednak nic nie jest już takie samo jak wcześniej. Została sama na świecie - prawie. Jej towarzyszem rozmów stała się suczka Afra, która jest większym wsparciem niż jej chłopak Ben. Oprócz wiernego psa zawsze może liczyć na swoje dwie nieposkromione przyjaciółki, które dzielnie towarzyszą jej w tych trudnych chwilach.Po wydarzeniach w lipcu musiała nagle dorosnąć i odnaleźć się w zupełnie nowej rzeczywistości. Myślała, że w jej życiu nic dobrego już nie może się wydarzyć. Jednak pewien wieczór podczas spaceru na skraju Zakazanego Lasu sprawił, że życie zaczęło powoli nabierać sensu i smaku.Syriusz Black - niezwykle przystojny i popularny, jeden ze sławnych Huncwotów. Ideał każdej dziewczyny w szkole, jednak jego życie jest dalekie od perfekcyjnego.Trudności w porozumiewaniu się z rodziną sprawiły, że zdecydował się na niezwykle odważny, acz konieczny krok - postanowił uciec z domu. Teraz musi przemyśleć całe swoje życie i podjąć kilka ważnych decyzji związanych ze swoją przyszłością.Dla niego, tak jak dla Eileen jeden wieczór okaże się niezwykle przełomowy i zmieni całkowicie spojrzenie na to co się wokół niego dzieje.

Miss Evans

autor: Oleńska

Jest 6:30 rano, niedziela, 23 stycznia 1977. W dniu swojego wesela, Petunia Evans pod pretekstem przygotowań wsiada w taksówkę, wysiada w Londynie i... postanawia pójść na spacer. Na nieludzko długi spacer. Prowadzona przez duchy przeszłości dochodzi aż do Charing Cross Road – nie spodziewa się nawet, kogo napotka na swojej drodze, ani jakie będą tego konsekwencje.
ZAKOŃCZONY

MUNIETTE. uczy widza, uszy słyszą, a serce? Serce i tak swoje wie.
autor: Muniette vel Psyche.

James. Wcześniej dostrzegł tę miłość. Pokochał ją i wiedział, że żadnej innej nigdy nie będzie. Pragnął ją czcić, wielbić i chronić. Tego ostatniego nie udało mu się dopilnować.
Lily. Opierała się długo. Nie chciała tego. Nie chciała jego. Gdy jednak uległa, dostrzegła, że nie mogłaby sobie wybrać nikogo lepszego. On był doskonały. Już zawsze mieli być razem.
Ale zawsze to termin niezbyt precyzyjny, a ich bajka skończyła się zbyt szybko...
To byli nie tylko oni. Istnieli tez inni. Światełka nadziei pośród rozpaczy ciemności, gdy świat przechylał się na stronę zła. Syriusz, który nigdy tak naprawdę się nie zakochał. Remus pragnący poznać, czym jest szczęście. Marlena, która wcale nie zamierzała walczyć. Mary próbując znaleźć nadzieję, gdy istniała tylko rozpacz i inni - Dorcas, Frank, Alicja. Walczyli, próbowali. Żyli niczym niknące błyski jasnego światła, oddając walce samych siebie.
I on. Zapomniany bohater, podwójny agent, który zbyt późno zrozumiał, po której chciałby naprawdę być stronie.
Historia pokolenia Huncwotów, które walczyło dzielnie. Aż do samego końca.

Niedorzeczne rozważania o wężach i miotłach

autor: Oleńska

AU około trzeciego tomu. Zwariowana historia o nieustraszonych kobietach quidditcha, inspirowanych Amelią Earhart. Lukrecja Birkie śledzi dziennikarską aferę, Hogwart wywraca do góry nogami nowa nauczycielka latania – niesławna i legendarna Branwen Owens zwana Jednorękim Bandytą, a pewien mistrz eliksirów jest na progu załamania nerwowego.
ZAKOŃCZONE

Regencja
autor:| Oleńska
Zapraszam na kolejny fanfik, który przewraca Londyn do góry nogami. Będą Śmierciożercy, elitarny zastęp aurorski Moody'ego, osobiste porachunki Huncwoci vs. Snape, a wszystko spryskane szczególnym eliksirem "KanonPrecz!". Londyn płonie, Regulus Black odwala partyzantkę, jednym słowem – anarchy in the UK oraz najgorsze 4 miesiące z życia Syriusza (i tym razem wcale nie mam na myśli Azkabanu).

Syriusz Black - Inna historia
  autor: Dolce Veneziana
Kiedy tracimy bliskich czujemy ból w sercu. Ból, który ciężko opisać słowami. Czasami zatracamy się w nim, błagając w duchu, by bliska nam osoba wróciła. Dobrze wiemy, że tak się nie stanie i właśnie ta myśl najbardziej nas rani. Zapominamy jednak, że Ci, którzy umierają nigdy nas nie opuszczą, ponieważ są w sercach każdego z nas. Na zawsze. Harry to wiedział. Syriusz także. A jednak udaje mu się przechytrzyć śmierć i otrzymuje drugą szansę. Jak ją wykorzysta?
"To jest prawdziwa przyjaźń - osłaniać innych nawet kosztem siebie."
http://kociol-pelen-amortencji.blogspot.com/
Autor: SBlackLady

"Groźny czarodziej Lord Voldemort nadal jest nieuchwytny dla aurorów. W ukryciu zrzesza kolejne dziesiątki nowych popleczników- Śmierciożerców. Początkowo jego ataki nie były częste, lecz z biegiem lat groźby, czy porwania są już niemal codziennością. Dyrektor Hogwartu Albus Dumbledore ponownie zwołuje "Zakon Feniksa", który swoją działalnością stara się powstrzymać plany Lorda Voldemorta.
Istnieje miejsce, gdzie jego terror nie sięga. W Hogwarcie uczniom nic nie grozi, bo czuwa nad nimi dyrektor Albus Dumbledore. Wielu uczniów jest świadomych tego, że lada dzień świat się zmieni i trzeba będzie wybrać swoją stronę. Jedni już wybrali Czarnego Pana, a inni chcą działać w opozycji i dążą do tego, by po zakończeniu Hogwartu walczyć ze złem.
Minie wiele lat, pojawi się zwątpienie, wielu czarodziei straci swoje domy i rodziny, ale mają nadzieję..."
Wbrew Grawitacji
autor: Świniareczka

Wpadłem jak śliwka w kompot.
Jako dzieciak z dość ograniczonymi umiejętnościami socjalnymi i do tego kompletny nudziarz nigdy nie przypuszczałem, że w życiu przydarzy mi się coś tak szalonego. Głupio sądziłem, że bycie zaatakowanym przez wilkołaka jedynie przypieczętuje mój los samotnika, który nie ma prawa doświadczyć radości płynącej z codziennego życia. Myślicie, że jak zareagowałem na list z Hogwartu? Radością? Myślicie, że obudziła się we mnie nadzieja na to, że będę mógł bezkarnie wślizgnąć się w przebranie normalnego jedenastolatka i zapomnieć, kim tak naprawdę byłem? Nie mylicie się.
Tylko że los pokarał mnie za tę zuchwałość i postawił na mojej drodze tajemniczego Syriusza Blacka, który nauczył mnie, że każdy skrywa wewnątrz siebie bestię.
Wpadłem po uszy.
Rozdziały pojawiają się rzadko.


Wielka ucieczka

autor:Oleńska


Historia Andromedy Black i kulisy Pierwszej Wojny. Czekają na nas skomplikowane relacje rodzinne, starożytne magiczne rody, źli mężczyźni, piękne arystokratki i bardzo dużo lat siedemdziesiątych.
ZAKOŃCZONE


Życie a śmierć - Lily i James
autor: Tigraria sk

- Co... Co ty tu robisz? - zapytałam ocierając z policzków ślady łez.
- Przyszedłem sprawdzić jak się trzymasz - powiedział chłopak, patrząc na mnie łagodnym wzrokiem - Usłyszeć coś takiego... To musiało być trudne... Nie powinnaś być teraz sama.
- Ale chyba wyraźnie powiedziałam, że nie chcę cię widzieć - odparłam ostro.
- Ale Lily...
- Żadnych ale. To również twoja wina. Gdyby nie ty, to wszystko by się nie wydarzyło. A teraz... Znów straciłam swojego starego przyjaciela. I straciłam zaufanie do ciebie - powiedziałam ze szczerym bólem, patrząc Jamesowi prosto w oczy.

Chłopak nieznacznie się skrzywił, ale potem wstał i ruszył w stronę drzwi. Wiedziałam, że nie będę w stanie patrzeć, jak przekracza próg mojego pokoju i wyjdzie. Jednocześnie tego chciałam i nie mogłam tego znieść. Właśnie dlatego, po prostu znów się położyłam usiłując powstrzymać nową falę łez.
Rozdziały pojawiają się rzadko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Netka Sidereum Graphics