7.02.2017

[140] Nowe posty

Przypominamy o głosowaniu na blog stycznia 2017, blog roku 2016 i możliwości udziału w konkursie urodzinowym (KLIK).

Siła Słońca i Potęga Księżyca
Autor: just Juliet
Fan fiction, Gwiazdy i fani

Rozdział 2: Babciny sweterek i dziewczęce loki
- Przepraszam, spieszyłem się - powiedział nieznajomy.
- Nic się nie stało, następnym razem uważaj - odpowiedziałam, schylając się po książkę, jednak chłopak był szybszy - dziękuję - dodałam, gdy podał mi książkę.
- Bardzo ładny babciny sweterek - skomplementował z lekkim żartem , uśmiechając się, miał urocze dołeczki w policzkach.
- Śliczne dziewczęce loki - również się uśmiechnęłam, założyłam kurtę i bez słowa wciąż z lekki uśmiechem na ustach wyszłam ze szkoły.

Królowa życia i śmierci.

Autor: Clairy Blue
Fan fiction , Harry Potter, Inne

Rozdział 14. 
Gdy była już na swoim miejscu przy oknie w samolocie, spojrzała przez nie. Zobaczyła postać ubraną na czarno. Przez chwilę myślała, że to był Severus Snape, jednak to był zwykły przechodzień, który lubił chodzić na czarno. Po chwili samolot uniósł się w górę i widziała, jak lotnisko w Londynie zniknęło za chmurami. Dziewczyna miała nadzieję, że nikt jej nie skrzywdzi, tak jak jej były nauczyciel eliksirów, którego mino wszystko kochała.
Po kilku godzinach Madeline była w swoim mieszkaniu, które wynajęła jeszcze w Londynie.
W końcu zacznie nowe życie bez zapisanej karty, którą posiadała w stolicy Wielkiej Brytanii.

Strach

Autor: Nathalee xxx
Fan fiction, Gwiazdy i fani

Rozdział 6
Ciemność, która go otaczała wydawała się bezkresna. Tonął w niej i nie mógł liczyć na ratunek. Musiał się z nią zmierzyć.
Problemem jednak było to, iż nie wiedział, w jaki sposób mógłby z nią walczyć. Tak właściwie borykał się sam ze sobą. Nie bał się tego mroku, bo gdzieś musi w końcu pojawić się światło, ale bał się tego, do czego może on go wpędzić. Jego myśli doprowadzą go do szaleństwa, prawdziwej pasji, a w najgorszym wypadku stanie się na tyle słaby, by słuch o nim zaginął.
Zdecydowanie nie chciał do tego dopuścić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Netka Sidereum Graphics