18.02.2017

[145] Blog roku 2016 - wyniki

(c) Forain

Cześć!
Post miał się pojawić już wczoraj, ale musiałam wyjść wcześniej z domu, żeby zdążyć na noc horrorów i nie zdążyłam go napisać. Bardzo przepraszam za to opóźnienie. 
Muszę przyznać, że wyniki są zaskakujące. Biorą pod uwagę poprzednie głosowania, zupełnie inaczej typowałam zarówno pierwsze, jak i ostatnie miejsce.
Łącznie oddaliście 435 głosów, ponad połowę z nich zgarnęły dwa pierwsze miejsca, pomiędzy którymi jest różnica zaledwie jednego głosu. Ale zwycięzca może być tylko jeden. 
Oto wyniki:

1. Strach (125 głosów)
2. Rzeka opowieści (124 głosy)
3. Wschód słońca (36 głosów)
5. Walczę i zwyciężę (33 głosy)
6. Hogwart skuty lodem - Jelsa fanfiction (26 głosów)
7. Our Destiny (23 głosy)
10. Dwie Twarze (3 głosy)

Trzy pierwsze miejsca będą promowane przez KB:
1 miejsce: pół roku
2 miejsce: 4 miesiące
3 miejsce: 2 miesiące

Początkowo drugie miejsce miało być promowane przez trzy miesiące, ale dodałam jeden, biorąc pod uwagę tak małą różnicę głosów.

Dodatkowo, obiecałam książkowy upominek. Proszę autorkę Strachu o napisanie wiadomości (majlena628@gmail.com), jeżeli chciałaby go otrzymać. Czas do 20.02 godz 19:00!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Netka Sidereum Graphics