1.09.2017

[212] Blog lipca - wyniki

(c) Elmo
Cześć!
Mamy pierwszy dzień września, a to, niestety, oznacza powrót do szkoły. Za oknem jest taka pogoda, jaki mam nastrój - okropna. Planujecie coś na ten ostatni weekend "wolności"? Ja idę na babski wieczór, może poprawią mi nastrój. ;D
W sierpniu oddaliście 120 głosów. Niestety, dostałam informację, że sonda się nie zamknęła i jeszcze dziś pojawiły się w niej głosy. Nie jest to moja wina, ale mam nadzieję, że nie sprawiło to jakiejś zmiany w kolejności trzech pierwszych miejsc.

Oto wyniki:
1. Miasto Mroku (63 głosy)
2. Widmo Przeszłości (31 głosów)
3. Król (8 głosów)
4. Szept ostrza (7 głosów)
5. Projekt Griffin (5 głosów)
6. Chodzący przypadek (4 głosy)
7. New Beginning (2 głosy)
8. Historia kilku przypadków (0 głosów)


Wygrany blog będzie przez miesiąc (do ogłoszenia wyników bloga sierpnia) promowany na stronie głównej KB, miejsce drugie przez dwa tygodnie, a trzecie przez tydzień.
Autor zwycięskiego bloga zawalczy również o miano bloga roku, gdy tylko zakończy się grudniowa edycja.
Gratuluję zwycięzcom!

Przypominam, że możecie nominować blogi do kolejnej edycji (września). Zasady są dwie:
1) Nie możecie być autorem bloga.
2) Blog musi zostać dodany w jednej z wrześniowych aktualizacji.
Nominować możecie w zakładce "Blog miesiąca".
Nominacje do sierpniowej edycji zakończyły się właśnie teraz. 

1 komentarz:

  1. Może tak wyłączycie promowanie "W przeszłości" (dzisiaj mijają 2 tyg.) i "Król" który miał być tylko przez tydzień od 1 września
    Od 1 września minęło już trochę czasu i uważam, że to niesprawiedliwe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics