2.02.2018

[239] Nowe posty


NABÓR!

Ciekawość to nie grzech
 https://ciekawosc-to-nie-grzech.blogspot.com/
Autor: Lithine
Fan Fiction --> Harry Potter --> Nowe pokolenia
  [3]"Kto tu jest?"
Scorpius podał jej hasło i wepchnął mnie do środka. Zdjął z szyi aparat i odłożył go na stolik, po czym eksplodował.
Chciałabym móc powiedzieć, że przesadzam.
– Co ty sobie do jasnej cholery wyobrażasz, Weasley?! – zagrzmiał. – Jakby nie dość było tego, że łazisz po nocach po szkole, będąc prefektem naczelnym…
– Ty też jesteś…
– To jeszcze do tego ciągniesz ze sobą swoich cholernych przyjaciół i idziecie do miejsca, w którym ostatnio widziano Ellie! – Miałam wrażenie, że zaraz pójdzie mu dym z uszu.
– Przestań na mnie wrzeszczeć, ty Chodzący Worku Chlamydii! – zdenerwowałam się. – Jakim w ogóle prawem masz do mnie jakiekolwiek pretensje, skoro ty też tam byłeś?!
– Ellie jest w Slytherinie i jest moją przyjaciółką – powiedział, oddychając głęboko i usiłując się uspokoić. – Ty nie masz z tym kompletnie nic wspólnego, Weasley. Pakujesz się w coś, o czym nie masz pojęcia.

 "Smokobójca"
  Autor: Alenna
Fantastyka --> Fantasy
  Rozdział 3
 Aila miała ochotę zapaść się pod ziemię w czasie przyjmowania trybutu. W wielkiej sali przeznaczono jej miejsce u podnóża tronu, tradycyjnie należących do dworskich wesołków. Dzięki temu każdy z ziemskich dostojników, który składał okup za życie oraz hołd nowemu władcy, doskonale widział, że ich prawowita księżniczka została zdana na łaskę najeźdźcy.

Opowieści Chorej Treści
Autor: The Cookie Ninja
Fantastyka -> Paranormal 
  Rozdział 14
 Akurat, gdy zdążył się już rozluźnić, czarne auta przycisnęły ich z obu stron i wymusiły zwolnienie. Głowa dobermana wychyliła z SUV-a i zawarczała na nich groźnie. Juni z przerażeniem zauważył, że to nie był pies kierowcy, tylko sam kierowca. Wysoka i barczysta postać w drogim garniturze bez najmniejszego wgniecenia lub wystającej nitki. Ktoś ważny i wpływowy, ale z głową psa, co w wielu środowiskach uznawane było za duży minus. 

Miasto Mroku
Autor: Szymon Gibki
Fantastyka | Fantasy

 Rozdział 4.1
— Tu jesteś — wycedziła Maddie i podeszła do pary siedzącej przy stoliku. — Gdzie jest Sam? Co się dzieje? Czemu mi nie powiedziałeś, że Sam zaginął? — Czternastolatka wyrzucała słowa z ust z szybkością torpedy.

Historia kilku przypadków
Autor: Rei Akina
Obyczajowe
 Rozdział 12
 Musiał wracać do domu autobusem, w którym parę osób dziwnie się gapiło na „doktorka z telewizji”. Przejazdżka nie należała więc do najmilszych w świecie. Z ulgą wyskoczył z pojazdu dwa przystanki przed swoim domem i resztę drogi przez osiedle jednorodzinnych, parterowych budowli przeszedł pieszo.
–Co się stało?! – przywitała go od wejścia Holly, tak zdenerwowana, że zaraz uśmiechnął się uspokajająco i zaczął zmyślać, że odstawił wóz na warsztat i zapomniał o tym.
–Byłem dzisiaj taki rozkojarzony, Hol...
–No właśnie... co to była za awantura, o której gadali w wiadomościach?
–Tylko drobne nieporozumienie, nie musisz się tym przejmować – odpowiedział, próbując i tym razem ją zbyć, ale dla odmiany się nie udało. – Okay, może nie aż tak drobne. Możemy pogadać później? – zapytał, zrzucając w korytarzu buty i ściągając kurtkę.

Zamaskowana
Autor: Ew
Fan fiction -> Gwiazdy i fani

2. Jutro? Kawa?
 Uśmiechnęłam się szeroko.
Nie wierzyłam, że ludzie z Alfa Phi też słuchali moich miksów! Na paluszkach podeszłam do drzwi i po rozejrzeniu się wokół, czy aby nikt nie przechodził, bezceremonialnie przyłożyłam ucho. Ktoś coś mówił, ale brzmiało niewyraźnie, dlatego musiałam mocniej wytężyć słuch.
– Stary, zaczynasz się ślinić.
Czy to... czy to Horan? Zbaraniałam. W takim razie drugą osobą był...
– Nic, ku*wa, nie poradzę, że ona jest taka seksowna!
…Styles.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Netka Sidereum Graphics