4.02.2018

Szukamy właśnie ciebie!


Kochani!
Na Księdze Baśni trwają intensywne zmiany, niedługo pojawi się nowy szablon (nareszcie!), przeprowadzimy również porządki w zakładkach i kategoriach.
Mamy plany związane z urodzinami Księgi, które zbliżają się wielkimi krokami, więc czekajcie na informacje!
Jedynak mamy do Was prośbę!
Jest nas teraz tylko czwórka, więc jeśli ktoś ma trochę wolnego czasu, raptem godzinkę w tygodniu i ma pomysły na rozwój KB, niech napisze do Nas. Szukamy osób chętnych do pisania poradników, pomocy w tygodniu z… oraz wielu innych obecnych akcjach.
Tworzymy zgraną drużynę, więc dołącz do nas już dziś!
Jak to zrobić? Nie musisz robić nic poza napisaniem w komentarzu swojego adresu e-mail lub numeru GG. Skontaktujemy się z tobą tak szybko, jak to możliwe!
Czekamy na Was!

2 komentarze:

  1. Jestem chętna, aby do Was dołączyć :)
    faworek.kao@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry wieczór!
    Wchodząc ponownie na wasz katalog, spostrzegłam nabór do waszej załogi i bardzo mnie ten post zainteresował. Myślę, że mam parę ciekawych pomysłów do zaoferowania. Jeżeli będzie można przeprowadzić konkurs, to także i na niego znalazłam pomysł.
    Zostawiam email do skontaktowania się: olaxxxd@gmail.com, lirveni.aw@interia.pl - jeżeli będziecie zainteresowani, to prosiłabym o skontaktowanie się ze mną poprzez te dwa maile, ponieważ na mój gmail nie zawsze przychodzą wiadomości.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics