16.05.2018

[260] Blog miesiąca - marzec + kwiecień



Witajcie! 
Dziś jest wyjątkowy dzień, Neva kończy 18 lat! Wszystkiego najlepszego, kochana!
Przed wami nominowani do bloga miesiąca marca i kwietnia, wiemy mamy małe opóźnienie, ale wszystko nadrobimy spokojnie! 
Nie przedłużając!

BLOG MARCA
Nominowani:

BLOG KWIETNIA
Nominowani:

Jeśli któryś z autorów nominowanych blogów chciałby wstawić sobie gadżet sondy na bloga, może napisać na email katalogu (ksiega.basni.katalog@gmail.com), a ja podam Wam kod do wklejenia, proszę tylko w tytule napisać nazwę Blog Miesiąca - Marzec/Kwiecień.

 Głosowanie trwa do 17 czerwca godz. 23:59.

10 komentarzy:

  1. Na jakiej zasadzie wybieracie blogi do sondy? Trochę się nie orienuję, jak mój blog się tam znalazł :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sytuacji gdy nikt nie zgłosi nominacji do bloga miesiąca, administracja sama wybiera kandydatów na podstawie własnych upodobań.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Napisalam e mail o kod ;)

      Usuń
  2. Hej, zauważyłam, że zostałam nominowana do bloga miesiąca marca, bardzo za to dziękuję!

    Mogłabym jednak poprosić o zmianę w tytule mojego bloga? Tytuł to "Puzzles of the past", nie "Puzzles of the pask"... Domyślam się, że zwykła literówka.

    Jeszcze raz dziękuję za nominację!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezmiernie się cieszę, że moje opowiadanie zostało nominowane do bloga miesiąca kwietnia, bardzo dziękuję!
    Pozdrawiam,
    Lirveni

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, weszłam, żeby zgłosić nowy post, patrzę na sondę, a tam mój blog.
    Dziękuję za to wyróżnienie! Jest mi bardzo miło!
    Pozdrawiam serdecznie,
    SBlackLady

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za nominację, jest mi niezmiernie miło! Zaskoczenie na twarzy murowane, ale bardzo, bardzo pozytywne!

    Pozdrawiam! ❤

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics