3.06.2016

[43] Blog miesiąca (maj)


Witajcie!
Mamy już czerwiec, co oznacza, że do końca roku szkolnego zostało zaledwie kilkanaście dni. To oznacza smażenie się na słońcu. Zazdroszczę tym, którzy potrafią się opalić. Ja albo zostaję prawie tak blada, jak jestem, albo piekę się na czerwono. :D
Jednak to nie o słońcu i pogodzie za oknem mam pisać. 
Dziś wracamy z kolejną edycją bloga miesiąca. Tym razem nominowałam tylko osiem stron, ponieważ dwie osoby postanowiły zgłosić do rywalizacji swoich faworytów. Ela nominowała pozycję numer 5, a Laura Jackson pozycję numer 10.

Jeśli któryś z autorów nominowanych blogów chciałby wstawić sobie gadżet sondy na bloga, może napisać na email katalogu (ksiega.basni.katalog@gmail.com), a ja podam Wam kod do wklejenia.
Blogi podane są w kolejności alfabetycznej:

Głosowanie trwa do 29 czerwca godz. 23:59.Powodzenia!

PRZYPOMNIENIE!
Obrazek przekieruje Was do posta konkursowego,

2 komentarze:

  1. Mam tak samo, jeśli chodzi o opaleniznę... Choć mi tam blada cera nie przeszkadza xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię swoją bladą cerę, choć problem z nią jest taki, że nigdy nie potrafię dobrać do niej odpowiedniego koloru podkładu, bo wszystko jest za ciemne. Problemy typowej tapeciary. :")

      Usuń

Netka Sidereum Graphics